“Geweldig luxueus huis, erg rustig aan het water.”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Een TripAdvisor-lid
1 beoordeling
“Geweldig luxueus huis, erg rustig aan het water.”
Beoordeeld op 5 januari 2018 voor een verblijf in september 2017

Geweldige locatie, rustige omgeving en aan het water. Goede bedden, prima badkamer en goed ingerichte keuken. We hadden prachtig weer en konden goed gebruik maken van de tuin, heerlijk! Wat een luxe en zo dichtbij! Volgend jaar kom wij zeker weer terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
7 jan 2018
Lieve gast,
Dankje wel voor de leuke beoordeling. Wij vinden het super als onze gasten genieten. Daar doen we het voor
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren