“Altijd gezellig”
Beoordeling van Eetcafe Rumours

Eetcafe Rumours
Geclassificeerd als nr. 4 van 28 Restaurants in Medemblik
Beschrijving: WELKOM BIJ RUMOURS! Bij Rumours eten & drinken staat gezelligheid voorop. We nemen u mee in een ongedwongen sfeer en geven graag een huiselijk gevoel. We serveren met plezier een goed glas wijn of speciaal bier van de tap gecombineerd uit een gevarieerde lunch,borrel en/of diner, voor ieder wat wils! Team Rumours staat voor u klaar!
23 januari 2018 beoordeeld

Het eten was, hadden we ook niet anders verwacht, lekker, (Spare ribs en een hamburgen a la Rumours) helaas was de patat op deze dag "verschrikkelijk", het leken wel houten in vet gebakken stokjes. Volgens de bediening had men andere patat gekocht! Dus.... snel weer terug naar de oude patat.

Joycenadine1, Manager van Eetcafe Rumours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Beste Gerrit,
Ten eerst, hartelijk bedankt voor u recensie! Inderdaad hadden we ander patat vanwege omstandigheden! Wij hebben nu onze oude vertrouwde patat weer :) Hopelijk tot een andere keer!
Groetjes het Rumours team!

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig als bewoner van het centrum van Medemblik voor een heerlijk kopje koffie.
En zeker 1x in de week voor een heerlijk biefstukje of de Rumours burger. Zeer vriendelijk personeel.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond een overheerlijke biefstuk van de haas gegeten, met heerlijke jus en groente voor een heel redelijke prijs. Ook de sfeer is warm en ongedwongen en de bediening leuk spontaan en gastvrij. Kortom, een aanrader.
Ruud en Lida

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke spareribs gegeten, de bediening was super, natuurlijk komen we weer terug. Echt gezellig en het eten was, zo als altijd, prima.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze plek is heel goed en ja het eten Is heel lekker goede eten goede bediening enzo het is heel goef

Reizigers die Eetcafe Rumours bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In Eetcafe Rumours geweest? Deel je ervaringen!