Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Kinderparadijs.

Gezellig pretpark waar voor de kinderen van alles te doen is. Er is een leuk strand bij, water is ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
RonTimmer
Almere
Bezoek in de winter

Veel indoor festiviteiten in de winter . Goed geregeld en vriendelijk en behulpzaam personeel. De ... meer lezen

Beoordeeld op 20 februari 2019
Wil D
via mobiele applicatie
Lees alle 90 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Naarden
vanaf US$ 133,86
Meer info
Beoordeeld op 21 juli 2016 via mobiele applicatie

Leuke speeltuin met verschillende attracties om het spelen af te wisselen. Het strandje is mooi verzorgd en heeft alleen ondiep water waardoor het ook met kleine kinderen veilig is. Hoewel de toegang erg meevalt qua prijs (€9,95 voor iedereen vanaf 2 jaar) vind ik het wel jammer dat een aantal attracties later open gaan en ook al eerder sluiten. Dit zou volgens de medewerkers te maken hebben met het warme weer en de pauze van medewerkers maar ik vond het toch wel een beetje tegenvallen. Bij andere parken heb ik dit niet eerder meegemaakt. Maar al met al een leuke dag uit!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

Heerlijk dagje uit met jong en oud. Kinderen van allerlei leeftijden(tot een jaar of 12) denk ik, kunnen zich hier uitstekend en veilig vermaken. Voor de allerkleinsten ook een leuk showtje. Genoeg picknick tafels waar de ouders kunnen zitten.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Heel leuk en goed onderhouden park voor de jongere kids. Springkussens bij de vleet, traditionele speeltuinelementen en leuke attracties.
Genoeg parkeerruimte en dat zonder extra kosten.
Ook binnen of semioverdekt vanalles te doen dus voor een regenbui hoef je niet bang te zijn. Maar voor heel regenachtige dag minder geschikt.

Beoordeeld op 26 juni 2016 via mobiele applicatie

Voor elk kind is er iets. Zoek je spanning of fantasiespel of klim en klauter spel: alles is er! Met 2 kinderen van 6 en 7 konden we niet eens alles doen op 1 dag. Bij elke attractie staat een vriendelijke 18 plusser.
Fantastisch pretpark!

Beoordeeld op 22 juni 2016

Klein overzichtelijk, en heerlijk voor de kleintjes. Dit park richt zich op de leeftijd 3 - 8. Het is opgezet als een speeltuin met enkele simpele attracties. Prima prijskwaliteit. Verwacht geen Efteling maar een lekker simpel dagje uit