“Slechte prijs kwaliteit verhouding”
Beoordeling van Het HERT

Het HERT
Geclassificeerd als nr. 13 van 31 Restaurants in Naarden
Keukens: Nederlands
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
31 augustus 2020 beoordeeld

De sfeer en bediening is erg goed. Helaas is het eten een stuk minder. Ravioli lijkt op iets wat kant en klaar van de supermarkt is gekomen en toen ingevroren. De rest van ons eten leek ook niet op de dag zelf gemaakt te zijn maar slechts opgewarmd. Gezien de prijs verwacht je toch wel dat het vers klaargemaakt wordt.

Datum van bezoek: augustus 2020

10 augustus 2020 beoordeeld

We hebben met 4 man gegeten en iedereen was enthousiast over wat hij/zij besteld had. Achter het restaurant zit een 'tuin' waar wij hebben gegeten en dat was met het prachtige weer een aangename plek. De carpaccio vooraf was veel en lekker. De tournedos was oke, hoewel die iets verder was doorgebakken dan de medium/rood die ik besteld had. De dame blanche als toetje was heerlijk. Bediening was vlot en vriendelijk.
Kortom: prima en leuk adresje voor een 'standaard hap' (niet negatief bedoeld!)

Datum van bezoek: augustus 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de late lunch binnen gestapt, leuke verrassing was het de achtertuin! Rustige plek waar je lekker in het zonnetje kon zitten. 1,5m waarborgen was wat lastig. Personeel was vriendelijk en broodje was erg lekker. Dus voor de dorstige reiziger helemaal heerlijk.

Datum van bezoek: juli 2020
15 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen dit restaurant als tip van vrienden. Nou... ze hadden zeker gelijk!

Gezellige sfeer, heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2020
9 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste restaurantbezoek met kinderen na versoepeling Corona richtlijnen:
- geen incheck bij binnenkomst, er werd geen enkele vraag gesteld
- op 1,5 m afstand ‘advies’ werd totaal geen acht geslagen
- sommige tafels nog steeds te dicht op elkaar
- schoonmaak/desinfectie matig
- eten/kok zeer matig (kleine porties/smakeloos) en daarmee slechte prijs-/kwaliteitverhouding, dat was nog de grootste domper
- te weinig personeel (wat ik nog wel kan begrijpen bij deze lage bezettingsgraad)
- vriendelijk dame in de bediening maar had het te druk om snel bestellingen op te nemen/uit te serveren
- wij zijn met een onaangenaam gevoel vertrokken en zullen hier niet meer terugkeren (in het verre verleden gingen we hier regelmatig eten met de kinderen maar het is bij lange na niet meer wat het ooit geweest is)
- als de eigenaar niet snel ingrijpt/zich aanpast aan de nieuwe situatie kan hij een moeilijke tijd tegemoet zien

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Het HERT bekeken, bekeken ook

Naarden, Noord-Holland

In Het HERT geweest? Deel je ervaringen!