Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Interessant klein museum met enthousiaste medewerker(s)

Vandaag ben ik samen met mijn vrouw naar dit museum geweest en wij waren positief verrast door de ... meer lezen

Beoordeeld op 12 september 2018
gvdam1963
Almere, Nederland
Leuk museum

Het weegschaal museum is heel leuk. Kundig personeel die alle vragen leuk beantwoord. Grote ... meer lezen

Beoordeeld op 24 juli 2017
fienypepels
via mobiele applicatie
Lees alle 24 beoordelingen

Beoordeeld op 19 maart 2017 via mobiele applicatie

Met onze museum jaarkaarten is het altijd leuk, om zo even een museum binnen te lopen, zoals dit kleinschalig weegschaal museum.
Alle soorten weegschalen uit vroegere tijden tot aan heden staan hier tentoongesteld.
Met een half uur sta je weer buiten en je wandeling in het mooie Naarden-Vesting weer voortzetten.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 15 januari 2017

dagje gratis musea bezoeken in naarden vesting. dit was een verrassing! wat hebben ze hier veel gewichten, weegschalen, etc. heel leuk om te zien. als je in naarden vesting bent; doen!

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 5 januari 2017

Leuk ingericht met diverse atributen die met meten en wegen te maken hebben. Ne een klein uurtje heb je alles gezien.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 7 februari 2016 via mobiele applicatie

Het Weegschaal Museum is gratis voor mensen met museum jaarkaart. Na een tijdje wordt dit museum saai omdat allemaal een beetje hetzelfde is.

Datum van activiteit: december 2015
Beoordeeld op 19 december 2015 via mobiele applicatie

Dit museum is een aanrader voor iedereen die in de digitale wereld geboren en opgegroeid is. In dit museum kun je zien waar al die digitale kennis vandaan komt en hoe er vroeger gewogen werd.

Datum van activiteit: september 2015