Beoordeeld op 28 mei 2018

Fantastische lokatie voor een familie reunie. Uitstekende service en een uitzonderlijk goed lunch buffet. Heerlijke gerechten en mooi uitgestald. Wij hadden de polderview zaal met aangrenzend terras. Goed bereikbaar, A1 op 2 minuten, maar zeer rustige ligging met prachtig weids uitzicht over de weilanden.Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Kamertip: Geen, wij hebben er niet overnacht
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
henkpostma, General Manager van NH Naarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Goedendag,

Ik ben blij dat u familie reünie naar wens verlopen is, dank voor de complimenten.

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Na het lezen van een paar goede beoordelingen hier beland. Viel tegen. De kamer was prima, maar inderdaad gehorig. Na de schoonmaak lag de oude plastic afvalemmerzak nog op het bureau.
Het eten was teleurstellend. Zalm als voorgerecht 12.50. 5 kleine stukjes gerookte zalm uit een pakje op een berg sla. Het hoofdgerecht was prima, maar 3 asperges met een piepklein stukje vis voor een hoofdprijs, kan echt niet. Een cognac...afkomst onduidelijk. ..in een verkeerd glas voor 10 euro en fout getapte biertjes zonder schuim. En aan de bar was niets te beleven.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
henkpostma, General Manager van NH Naarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Goedendag Adam,

Het spijtmij dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ik wil u graag uitnodigen voor een diner op onze kosten.

Beoordeeld op 11 mei 2018

Onderweg zochten we een kamer om de nacht door te brengen, meestal check ik dan in bij een vd Valkje. Deze kamer werd verhuurd voor een hogere prijs dan andere in de buurt gelegen hotels en ik kies graag voor een beetje luxe. Ik heb nog gevraagd bij de receptie of de foto representatief was tov de kamer..
Wat een hopeloos verouderde inrichting. Vieze glazen in de badkamer, tel om receptie te bellen werkt niet. Waarbij alles op te lossen is, behalve het interieur.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
henkpostma, General Manager van NH Naarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Goededag,

Het spijt mij dat wij niet hebben kunnen voldoen aan u verwachtingen.

Met groet

Beoordeeld op 26 april 2018

Mooie locatie dicht bij het centrum en snelweg. Hotel netjes en schoon alles was aanwezig . Goed ontbijt met genoeg aandacht. heel prettig de fietsen stalling met mooie fiets routes. echt een aanrader om terug te komen

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
henkpostma, General Manager van NH Naarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Goedendag,

Mag ik u vriendelijk bedanken voor het schrijven van deze zeer aardige review.

Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Weer als vanouds weer een geweldige avond gehad tijdens de Gooise Netwerkborrel. Met onder nog steeds de bezielende leiding van de bartender Gijs en zijn crew. Ook complimenten voor de keuken die ook weer geweldige hapjes verzorgde.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
henkpostma, General Manager van NH Naarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Goedendag Onno,

Vriendelijk bedank voor het schrijven van deze leuke en aardige review, ik ga de complimenten doorgeven aan Gijs en de keuken.