Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi en rustig gelegen. Wij hadden een kamer met een torentje. Prachtig gerestaureerd. Tip: Parkeren kon voor de deur , met de parkeerschijf op 0900 kun je rustig opstaan . Er is ook een gezellige bar onder het hotel. En prima wifi.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk om in febr al op een terras te kunnen zitten in het mooie Naarden Vesting. Helaas viel het bezoek tegen. Voor de bestelling moest iedereen zelf de kaart binnen ophalen en zelf ook binnen bestellen. Te weinig personeel??? Het past in ieder geval niet bij de uitstraling van dit restaurant/hotel.
De dame waar we dan de bestelling bij gedaan hebben komt uiteindelijk aan je tafel en vraagt dan of wij iets besteld hadden waarop ik maar geantwoord heb of zij mij niet meer herkende van de bestelling die ik bij haar gedaan had. Helaas geen positieve tegenreactie. In mijn bestelde verse muntthee zaten jammer genoeg 5 takjes zonder blaadjes munt naast een paar andere takjes met blaadjes. De thee smaakte er niet minder om maar het gaat ook om passie voor je vak en mensen niet iets geven wat jezelf ook niet wilt ontvangen. Uiteindelijk na de lunch maar betaald en wat schets je verbazing dat dezelfde dame waar je besteld hebt en die de eerdere vraag aan de tafel stelde of wij iets besteld hadden nu vroeg wat we gegeten hadden. Jammer 3x. Teleurstellend dat je als klant zo je geld mag betalen.
Restaurant hotel Naarden Vesting, ik ben van mening dat u uw personeel beter moet begeleiden en opleiden en dat u ervoor moet zorgen dat er besteld kan worden op het terras. Service bieden is ook een kwaliteit!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Een mooi hotel op een heel leuk plek in Naarden vesting. Supervriendelijk personeel. En een mooie kamer die er mooi uit ziet. Met een blik omhoog naar het torentje. Alles is goed voorzien. Het ontbijt werd heerlijk bij je aan de tafel gebracht. Keuze in wat voor soort eitje. Leuke omgeving om met zijn tweeën te logeren.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 24 december 2018

Hier met een groep mensen rond Kerst wat gedronken en 1e indruk was heel goed. Een gezellig modern hotel met kleine open keuken voor kleine gerechten. Speelplek voor kinderen en moderne schone toiletgelegenheid. Leestafel met de laatste bladen. Kamers niet gezien. Middenin het kleine maar gezellige Naarden Vesting.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Naast dat dit een bijzonder charmant hotel is met unieke kamers midden in het hart van de prachtige Vesting, hebben we hier verrassend lekker gegeten. Leuke kleine smaakvolle gerechten. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: december 2018