Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Naast dat dit een bijzonder charmant hotel is met unieke kamers midden in het hart van de prachtige Vesting, hebben we hier verrassend lekker gegeten. Leuke kleine smaakvolle gerechten. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Vanwege een vroege afspraak in Naarden zocht ik een hotel in de buurt. Kwam ik uiteindelijk uit bij Vesting Hotel.
Ik kan er veel over zeggen maar ik ga het kort samenvatten: geweldig en fantastisch. Jammer dat het maar voor 1 nacht was. Mooi hotel met vriendelijk ontvangst. Ligging is fantastisch. Zee geschikt voor een lang weekend en dat gaan wij de volgende keer echt doen!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 november 2018

In het restaurant heeft men een leuke sfeer gecreëerd. De kaart geeft voldoende keus en de bediening is vriendelijk maar kan vlotter. Voor wat je op je bord krijgt vind ik de prijs niet in verhouding.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Weinig mensen... ziet er prachtig uit! Wc’s met gasten doekjes..

Bediening alleen maar oog voor 2 bekenden.. dus als je al zit , gaan deze mensen voor...
zij water.. dubbel water.. wil ook graag een glas... maar mevrouw wil haar tweede...
koffie zetten duurt eindeloos... zónde omdat laatst de vakantiekracht mijn glas wijn ook al liet vallen... menukaart gevraagd nooit gekregen... dan meer geen lunch..
een gemiste kans!
Alweer....
En zoals ik lees ben niet de enige...

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtig kleinschalig hotel.
Zeer gastvrije ontvangst.
Heerlijk diner.
's Morgens ontbijten bij de open haard.
Ideaal gelegen in het hartje van de oude vesting om de vestingwerken te bekijken. Tegenover de kerk waar op Goede Vrijdag de Mattheuspassion wordt uitgevoerd.
1 nadeeltje: geen fietsenstalling.

Datum van verblijf: september 2018