“erg veel persoonlijke aandacht”
Beoordeling van Buddha Restaurant

Buddha Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 97 Restaurants in Zeist
Keukens: Indiaas, Nepalees
13 april 2019 beoordeeld

eigenaar wist nog hoe ik mijn gerecht gekruid wilde hebben - onthouden na ons eerste bezoek, een echte prestatie

Datum van bezoek: januari 2019

5 maart 2019 beoordeeld

Onze eerste ervaring met deze keuken. Een ruime kaart en we gaan voor het menu. Het eten heeft een hoog tempo en de bediening ook. De borden worden al weggehaald terwijl niet iedereen klaar is. Het is echt meer gastvrij even te wachte tot iedereen klaar is. Verder een heel gezellige avond gehad.

4 maart 2019 beoordeeld

ROLSTOELGEBRUIKER. vlotte toegang. No nonssens bedoening. Familiezaak. Verzorgde bediening. Ruime porties. Niet direct het meest gezellige kader (gevestigd in een nieuwbouwwijk). En ik kreeg een portie vrij pikante chili extra. Gratis.

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld

Zonder reservering konden we toch aanschuiven. Eerste nepalese ervaring voor ons.
Eten werd netjes geserveerd en zag er smakelijk uit.
We hadden een gangenmenu voor twee, geen spijt van, Was heerlijk.

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Goede uitleg over de verschillende gerechten.
Echt een aanrader. Verhouding prijs kwaliteit erg goed.

Reizigers die Buddha Restaurant bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Buddha Restaurant geweest? Deel je ervaringen!