“Voortreffelijke keuken”

Buddha Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 99 Restaurants in Zeist
Keukens: Indiaas, Nepalees
5 maart 2019 beoordeeld

Onze eerste ervaring met deze keuken. Een ruime kaart en we gaan voor het menu. Het eten heeft een hoog tempo en de bediening ook. De borden worden al weggehaald terwijl niet iedereen klaar is. Het is echt meer gastvrij even te wachte tot iedereen klaar is. Verder een heel gezellige avond gehad.

4 maart 2019 beoordeeld

ROLSTOELGEBRUIKER. vlotte toegang. No nonssens bedoening. Familiezaak. Verzorgde bediening. Ruime porties. Niet direct het meest gezellige kader (gevestigd in een nieuwbouwwijk). En ik kreeg een portie vrij pikante chili extra. Gratis.

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld

Zonder reservering konden we toch aanschuiven. Eerste nepalese ervaring voor ons.
Eten werd netjes geserveerd en zag er smakelijk uit.
We hadden een gangenmenu voor twee, geen spijt van, Was heerlijk.

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Goede uitleg over de verschillende gerechten.
Echt een aanrader. Verhouding prijs kwaliteit erg goed.

30 december 2018 beoordeeld

Dit is een Nepalees, Indiaas restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij uitleg over de gerechten. Er is veel gradatie in de scherpte van de curry's, voor elk wat wils. Het smaakte allemaal heerlijk en aan het eind viel de rekening alleszins mee!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Buddha Restaurant bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Buddha Restaurant geweest? Deel je ervaringen!