“Heerlijk gegeten, nette bediening, klein restaurant”
Beoordeling van Buddha Restaurant

Buddha Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 99 Restaurants in Zeist
Keukens: Indiaas, Nepalees
24 februari 2019 beoordeeld

Zonder reservering konden we toch aanschuiven. Eerste nepalese ervaring voor ons.
Eten werd netjes geserveerd en zag er smakelijk uit.
We hadden een gangenmenu voor twee, geen spijt van, Was heerlijk.

Datum van bezoek: februari 2019

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Goede uitleg over de verschillende gerechten.
Echt een aanrader. Verhouding prijs kwaliteit erg goed.

Datum van bezoek: februari 2019
30 december 2018 beoordeeld

Dit is een Nepalees, Indiaas restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij uitleg over de gerechten. Er is veel gradatie in de scherpte van de curry's, voor elk wat wils. Het smaakte allemaal heerlijk en aan het eind viel de rekening alleszins mee!

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel een heerlijke nepalese gerechten. Als je van curries houdt zeker een aanrader. En voor kinderen ook prima als ze niet van pittig houden; mijn kinderen zijn dol op de mango curry.

Datum van bezoek: juni 2018
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede momos !! Goede bite een zeer smaakvol. Samosa ook lekker. Mix tandori heerlijk aangevuld met groeten in een curry. Zodat je hier dit niet te droog hoeft te eten. Een van de betere Indiaanse restaurants in ons land!!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Buddha Restaurant bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Buddha Restaurant geweest? Deel je ervaringen!