“Goed!”

Buddha Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 92 Restaurants in Zeist
Keukens: Indiaas, Nepalees
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een mooie dag eind mei en ik zat na mijn werk op het terras bij Buddha. Aardige mensen en dat is een voorwaarde voor een goede avond. De lamb saag curry (wat scherper, had ik gevraagd) was erg lekker. Mijn biertjes zagen er wat verdrietig uit: teveel natappen. Prachtige auto aan de overkant. Aanbevolen, goed adres!

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Communicatie voor reservering makkelijk en snel! Bij het 1e drankje kregen we gelijk heerlijke papadum. Diverse gerechten besteld om te delen. Daarbij werd genoeg rijst, naan en salade geserveerd. Eten was zeer smakelijk en zeker voldoende. Bediening relaxed en vriendelijk. Zeker een aanrader!!

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest om hier te eten. Het eten is heerlijk en goed op smaak. Niets op aan te merken.
Alleen voor de entourage de “echte” horeca service moet je hier niet zijn. Bestek moet je alle gangen houden en glazen worden net zo makkelijk aan de rand aan gegeven. Maar het was geweldig! Aardige bediening.
Het was helemaal vol en we hebben echt heerlijk gegeten. Wel was het wat koud. Maar goed daar kun je je op kleden.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met familie: kinderen en oma.
Eenvoudig interieur, maar heerlijk eten. Goed voor vegetarisch en veganistisch. Prima huiswijntje. Curries, soep vooraf.
Nagerecht: pistache ijs.

Eten een 7-8
Interieur 6

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk eens binnengestapt en we waren erg tevreden. Er is een leuke kaart met Nepalese en Indiase gerechten, de bediening was erg vriendelijk en efficient en het is gezellig zitten. Ik dronk een lekkere lassi en at een lam curry met naan. Prima gegeten, komen we zeker nog eens terug.

Reizigers die Buddha Restaurant bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Buddha Restaurant geweest? Deel je ervaringen!