“Heerlijke originele smaken”

Buddha Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 92 Restaurants in Zeist
Keukens: Indiaas, Nepalees
1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijkheid en heerlijke gerechten. Een echte aanrader.
Dat geldt voor zowel de voorgerechten, hoofdgerechten als toetjes.

25 november 2017 beoordeeld

Je kan hier heerlijk Nepalees/Indiaas eten. We zijn er al verschillende keren geweest. Personeel is altijd vriendelijk. We nemen meestel een soort van rijsttafeltje. Heerlijk.
De Royal Ayodhya menu. Je krijgt voldoende. Ook de mango lassie is lekker.

28 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben hier eten afgehaald, het stond netjes op de afgesproken tijd klaar. Goed verpakt en warm.
Je proeft de echte indiaase keuken en ingredienten. Erg smakelijk. En ook erg ruime porties, wij hebben nog wat over voor een keertje.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indiaas eten. Zowel de tandooris als de currys waren heerlijk. Hot is overigens écht heet hier, en niet zo'n beetje halfslachtig gekruid zoals dat vaak het geval in met vernederlandst eten. Zeer vriendelijk personeel dat ons prima adviseerde en kulfi als toetje tipte. Daar kregen we geen spijt van!

19 oktober 2017 beoordeeld

99 % Van de Indiase restaurants in Nederland wordt gerund door Surinaamse hindoestanen. Weliswaar liggen hun roots natuurlijk in India maar hun gerechten zijn toch meestal net even anders dan die uit de originele Indiase keuken. Dit restaurant,gerund door Nepalezen, lukt het wel om gerechten met een originele smaak te serveren. Heerlijk! Alles smaakt even vers en liefdevol gemaakt. Aanrader! Zo jammer dat we niet in Zeist wonen.

Reizigers die Buddha Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Zeist, Utrecht Province

In Buddha Restaurant geweest? Deel je ervaringen!