“Fijn hotel”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 september 2023 beoordeeld

Fijn hotel om een paar dagen uit te waaien en 's morgens wakker worden met een goed ontbijt.
Er is voor de fietsers onder ons ruimte om deze veilig te stallen en eventueel op te laden.

Datum van bezoek: augustus 2023

30 mei 2023 beoordeeld

Op een zonnige dag bezocht en helaas vertrokken zonder wat te hebben kunnen consumeren. Personeel geeft geen aandacht aan mensen die al wachten op bediening. Wel alle aandacht aan bekenden, praatjes maken, lachen... veel plezier. Maar wij werden gewoonweg genegeerd. Zelfs de manager (lichtelijk geïrriteerd) had meer aandacht voor anderen. Personeelstekort is als excuus zo langzamerhand wel bekend, maar men geeft reeds aanwezigen alle aandacht. Ondanks meerdere signalen niet geholpen te zijn uiteindelijk maar opgestapt. Voor ons geen OUD LONDON meer. Jammer, kwam er graag...

Datum van bezoek: mei 2023
9 september 2022 beoordeeld

Op zoek naar een goed restaurant in de buurt van Bunnik viel de keuze op het restaurant van Oud London waar je pas binnen de naam Brasserie ’t VoorHuys tegen komt. Direct vanaf binnenkomst viel ons de persoonlijke aandacht op wat later werd uitgelegd met het feit dat het nog altijd een familiebedrijf betreft waarbij de oprichter nog elke dag verschijnt ondanks diens inmiddels gevorderde leeftijd.
Op tafel stond een waarschuwing dat agv personeelstekort eea langer kon duren dan normaal maar daar hebben we absoluut geen last van gehad. Wel moest eerst even gezocht worden naar het juiste personeel om voor ons aan tafel de Stroganoff saus te bereiden voor onze tournedos maar die werd gelukkig ook gevonden. Kortom, wij hebben genoten van een uitstekende maaltijd waarbij de bediening het geheel echt af maakte.

Datum van bezoek: september 2022
18 augustus 2022 beoordeeld

Stijlvol restaurant. Ook de bediening. was prima en vriendelijk. We voelden ons te gast.
De high tea was uitstekend verzorgd.

Datum van bezoek: augustus 2022
5 maart 2022 beoordeeld

Tijdens onze overnachting in het hotel ook gegeten in het restaurant. Geweldig! In tijden niet zo heerlijk gegeten. Prettig dat er goed rekening werd gehouden met de allergie van mijn vriend. ( Dodelijke allergie met noten en pinda's). Hier kunnen veel restaurants nog van leren. Personeel was allemaal erg vriendelijk. Extra complimenten naar Lisa, zij heeft ons de hele avond vooral geholpen en de avond onvergetelijk gemaakt! Top! Als wij in de buurt zijn, gaan we zeker hier eten!

Datum van bezoek: februari 2022
JoanneKorrel, General Manager van Oud London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en de 5 sterren! Wij gaan uw complimenten aan de collega's doorgeven en verwelkomen u graag weer in Hotel Restaurant Oud London!

Reizigers die Oud London bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Oud London geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.