“Eten en locatie heel goed, personeel ook op één keer genegeerd te worden na.”
Beoordeling van Oud London

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 oktober 2021 beoordeeld

Heel erg lekker gegeten, mooie omgeving en erg genoten . Jammer om genegeerd te worden één keer (vijf keer aanspreken en dan alsnog door lopen is niet meer iets missen) maar een collega pakte het ontzettend scherp op net als de rest van de ploeg.

Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2021

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete hotel en restaurant. We komen hier regelmatig lunchen of voor een diner. Mooie gerechten op de kaart met dito wijnen. Alles wordt met vakmanschap bereid en geserveerd. De bediening is uiterst vriendelijk en professioneel. We wonen in Den Haag en deze keer besloten wij om te overnachten. De kamers zijn netjes en ruim met separaat een toilet en prima badkamer. De binnenplaats straalt rust en klasse uit. Heerlijk om een drankje te doen of om buiten te eten.

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn hotel dat uitblinkt in gastvrijheid en vriendelijkheid van medewerkers. Niets was te veel gevraagd! Ik kreeg onverwachts een betere kamer dan ik had geboekt (van economy naar comfort) . Je zit vlakbij de bossen en het centrum is makkelijk te bereiken met een fiets of auto. De huurfiersen doen het goed en zijn makkelijk te pakken uit de lockers. Het zwembad met sauna waren telkens bijna leeg, maar zeker de moeite waard! Erg luxe. Ik kom zeker terug.

Tip: er is geen spiegel met goed licht voor make up of haar. Ook is er geen minibar, maar een maxibar bij de receptie waar niet zo veel keuze is.

4 augustus 2021 beoordeeld

Op zoek naar een hotel midden in de bossen en activiteiten voor kinderen in de buurt, doen! Heerlijk hotel. Schone, ruime en moderne kamers, van alle gemakken voorzien. Super vriendelijk en fantastische service. Heerlijk terras op binnenplaats, met zon uit de wind. Eten wat voortreffelijk! Klein zwembad, maar voor kids prima om even te plonzen. Fietsverhuur ook allemaal heel soepel en bij receptie mappen met routes die zo mee konden nemen.

Tip met kinderen: Achter hotel een wandelroute naar restaurant Blik en burger. +/- 60 min wandelden door de bossen. Ook direct achter hotel een ezelopvang, vrij toegang om lekker te kijken en te borstelen, kids vonden het erg leuk.

4 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedineerd bij Oud Londen. Zeer leuke gastheer die er echt zin in had. Niet het meest goedkope adres maar het geld zeker waard. Eten was van uitstekende kwaliteit. Goed ingespeeld op allergie. Goed advies over de wijn.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Oud London bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Oud London geweest? Deel je ervaringen!