“Mooie locatie”
Beoordeling van Mooi Zeist

Mooi Zeist
Reserveren met
Mooi Zeist is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 88 Restaurants in Zeist
Keukens: Chinees
20 december 2017 beoordeeld

Een prima Indisch restaurant die maandelijks een ander menu voorschotelt, bediening is een geoliede machine!

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De uitstraling van dit pand is geweldig, je krijgt meteen een indisch sfeertje als je naar binnen gaat. Het eten is typisch indisch, beslist niet chinees! Toch vind ik de smaken niet echt verfijnd, het maakt op mij niet echt indruk, dat is wel jammer want aan entourage en opdiening ligt het zeker niet!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke rijststafel en ook een gevarieerde kaart..lekker gegeten. Bediening was keurig, dit is absoluut een van de beste Indische restaurants van Nederland.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Traktatie van heerlijke Indonesisch smaakcomposities. Wij hebben de rijsttafel Bandung genomen. Heerlijk aperitief bestaande uit drie verschillende appetizers, o.a. kleine loempiaatjes met chilisaus en pangsit met wortelsaus.
Van de verschillende gerechten van de rijsttafel waren de babi ketjap en de Rendang onze favorieten. ook de ajam opor was heel zacht en subtiel van smaak. Satees vers van de grill!! Ondanks dat dit meer dan genoeg was toch nog voor het toetje gegaan. o.a. Kaneelijs, chocolademousse met spekkoek en vruchtencompote. Goede cappuchino ook met heerlijke spekkoek. De prijs is behoorlijk duurder dan regulier Indonesisch restaurant, maar als het kan mag je jezelf wel eens "kietelen". Mooie ambiance ook, we hebben genoten.

27 september 2017 beoordeeld

Altijd een genot om hier te gaan eten , mooie locatie met zomers een mooi terras , goede bediening en heerlijke gerechten.

Reizigers die Mooi Zeist bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Mooi Zeist geweest? Deel je ervaringen!