“Altijd goed”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Italiaans, basis maar lekker en gezellig. Ook voor de kinderen speelgoed en kleurspullen. Ook de thuisbreng service is top.

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is mijn favoriete Italiaanse restaurant. Ik kom hier vaak met vrienden of familie. Het is heerlijk eten en het personeel is heel erg vriendelijk.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizzeria! Je krijgt gewoon wat je verwacht: een lekkere pizza, groot, smakelijk en snel. Ideaal voor kinderen, ongedwongen sfeertje, kunnen gewoon kwebbelen, niemand die zich stoort. Prijzen ook prima, in verhouding. Je kunt ook andere gerechten bestellen dan pizza, maar de pizza’s blijven mi toch het lekkerst.

23 oktober 2017 beoordeeld

Uitgebreide menukaart met pizza's, lasagne's, luxere hoofdgerechten, vegetarisch, niet-vegetarisch. Al vroeg open, vanaf 16.30 uur. Handig als je kleine kinderen hebt. Vriendelijke bediening; snelle service. Was voor een doordeweekse avond al vroeg gevuld met vele tafeltjes. Goed teken dus!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier een pizza eten met acht personen op een regenachtige zaterdagavond in oktober. Ik had telefonisch gereserveerd de middag ervoor en dat was op tijd genoeg. We hadden een gezellige tafel. Na binnenkomst duurde het vrij lang voor de eerste ober langskwam om een bestelling op te nemen of menukaarten te brengen. Ook nadat we eenmaal drankjes hadden besteld en een keuze hadden gemaakt duurde het lang voor de bestelling werd opgenomen. De sfeer is goed en we hadden geen haast maar sommige dingen, zoals een kan water met een paar glaasjes brengen, kunnen echt sneller. We kregen na ook weer een behoorlijke tijd wachten wel allemaal tegelijk een echt hete verse heerlijke maaltijd. Ik had een pizza marinara en die was zeer rijk belegd. Dat gold ook voor de andere pizza's en ook de pastagerechten waren zeer goed bereid. De rode huiswijn smaakte ook heel goed. We hebben een heerlijke maaltijd gehad voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader als je lekker Italiaans wilt eten in Zeist!

Reizigers die Monterosso bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Monterosso geweest? Deel je ervaringen!