“Heerlijke spareribs en biefstuk ”
Beoordeling van Kepass

Kepass
Geclassificeerd als nr. 9 van 89 Restaurants in Zeist
Keukens: Mediterraan
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij besloten spontaan uit eten te gaan in Zeist. Het restaurant ziet er aan de buitenkant wat anders uit als gebruikelijk, maar aan de binnenkant ziet het er mooi en modern uit.

De kwaliteit van het eten is prima. Ik had de spareribs, welke zeer lekker waren en waar het vlees goed van het bot kwam. De biefstuk van mijn vriendin was ook goed bereid. Ik zou dit restaurant zeker aanraden om de gerechten.

De service is prima en zeer klantgericht. Let wel op dat er in dit restaurant met gepind kan worden.

23 december 2017 beoordeeld

Toen we bij dit restaurant aankwamen was het even wennen. Het restaurant ziet er van buiten uit als een gewoon woonhuis. Van binnen hebben ze hun best gedaan het er sfeervol uit te laten zien. Dit is goed gelukt, maar een avondje chic uit eten is het naar mijn mening niet. Het eten is goed en de service snel en vriendelijk. Voor een gezin met kinderen is dit denk ik een ideaal restaurant.

16 november 2017 beoordeeld

Klein restaurantje op een wat vreemde plek in Zeist.
De spareribs zijn werkelijk heerlijk. Goede structuur, goed gegaard (niet te) en perfect gemarineerd. Gewoon een keer naar toe gaan!!

19 oktober 2017 beoordeeld

Wil je heerlijke malse spareribs dan moet je hier wezen , het vlees valt zo van het bot.Het restaurant is iet echt gezellig maar het eten is heerlijk.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je dol bent op spareribs hoef je niet verder te zoeken
Dit restaurant heeft de allerbeste en aller lekkerste je kunt ze ophalen of daar ter plekke eten
Je moet er wel opletten dat je met contant geld moet betalen WhatsApp geen pinautomaat gek genoeg
Het is misschien niet het gekookte water is maar je zult er geen enkele spijt van hebben en het is onvoorstelbaar smakelijk

Reizigers die Kepass bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Zeist, Utrecht Province

In Kepass geweest? Deel je ervaringen!