“Lekkere lunch”
Beoordeling van Restaurant Dell'Italia

Restaurant Dell'Italia
Geclassificeerd als nr. 12 van 89 Restaurants in Zeist
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Authentiek Italiaans restaurant met open keuken, waarin alles vers voor u wordt bereid. Vriendelijke ambiance, gezellig, echt Italiaans eten. Kind- en diervriendelijk. Uitgebreide menukaart. Wij koken graag voor u op maat! Ook voor lunch en afhalen. Wisselende specialiteitenkaart. Uitgebreide allergeneninformatie.
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval bij Dell'Italia terecht gekomen voor een lunch. Hoewel de buitengevel er niet heel gezellig uit ziet, ademt de zaak een huiselijke en gezellige sfeer. Het is er wel vrij klein, er kunnen minder dan 30 mensen zitten.

De keuken is middenin de zaak, je hebt mooi zicht op de ingrediënten en het koken. De bediening is erg vriendelijk.

De lunch (lasagna en een broodje met oa tonijn) smaakten zeer goed en waren duidelijk met 'liefde' bereidt. De porties zijn ruim.

Prijzen zijn vriendelijk. Al met al een leuk tentje, we komen nog eens terug voor een diner.

AlfonsoDiDomenico, Eigenaar van Restaurant Dell'Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

grazie mille, restaurant dellitalia.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in de open keuken gegeten waar het eten voor onze ogen werd klaargemaakt met liefde!
Het was wel erg veel maar fantastisch! De bediening erg vriendelijk en respectvol tegen over een slechtziende vriendin van ons! Complimenten! De ruimte zelf is eenvoudig. Een soort huiskamer. Maar mocht je echt Italiaans willen raad ik dit aan!!!

9 juli 2017 beoordeeld

Echt lekker italiaans gegeten. Grote kaart, moeilijk kiezen.Zeer vriendelijke bediening en het leuk is dat er gekookt wordt in het restaurant of eigenlijk is het een grote keuken.
Echt een aanrader, zeker als je een lekkerbek bent. De porties niet te groot, maar echt genoeg!!!

29 maart 2017 beoordeeld

De (h)eerlijkste Italiaanse gerechten, vers bereid aan het fornuis of
in de oven, in het gezellige restaurant.
Alfonso en Giovanni, een diepe buiging voor jullie perfectie!
Voor ons al jaren lang en heel regelmatig de plek om een
avond te genieten.

14 februari 2017 beoordeeld

Grote open keuken met zicht op de ene kok. Vrouw in de bediening en alhoewel niet alles soepel loopt wordt het in de huiselijkheid gauw vergeven!

Reizigers die Restaurant Dell'Italia bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Restaurant Dell'Italia geweest? Deel je ervaringen!