“Kerst diner”

Beyerick
Geclassificeerd als nr. 3 van 90 Restaurants in Zeist
Keukens: Belgisch, Nederlands
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een verlaat kerstdiner!
Maar wat was het de moeite waard ! Je word heerlijk in de watten gelegd, super gerechten en wat een mooie smaken ! De wijnen hadden wij bijpassend werd met
Zoveel enthousiasme uitgelegd was een genot om naar te luisteren !
Heerlijke avond gehad, zeker een aanrader om een keer te gaan eten !

Onwijs bedankt en zeker tot snel

28 december 2017 beoordeeld

Erick en Geertje kunnen tevreden zijn op hun opvolgers Rosalie en Marcel. Wij hebben genoten van het 8-gangen kerstmenu met prachtige bijpassende wijnen. Zijn al aan het sparen voor een volgend bezoek.

27 december 2017 beoordeeld

Wederom heerlijk mogen dineren bij Rosalie en Marcel; wat een heerlijk kerstdiner hebben zij dit jaar 'gecomponeerd', werkelijk voortreffelijk plus een uitstekende keuze aan wijnen in het arrangement.
Een echte aanrader voor een superieure 'wine and dine' beleving op hoog niveau.
Gaat zeker herhaald worden in het nieuwe jaar.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een sterwaardig vijf gangen menu met voortreffelijke wijnen die de maaltijd passend begeleiden.
Zowel de chef als de bediening, (of moet ik sommelier zeggen) zijn zeer gepassioneerde vakmensen.
Jammer dat we de enige gasten waren.
Als we weer in de buurt zijn weten we waar we moeten zijn.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2de keer bij de nieuwe crew van beyerick gegeten. In een woord: heerlijk! Ook dit keer weer een zeer creatief en smakelijk menu. We kijken weer uit naar het volgende menu over 6 weekjes... of stiekem deze nog een keer herhalen?;-)

Echt een aanrader hier in zeist voor wie echt lekker uit eten wilt gaan!

Reizigers die Beyerick bekeken, bekeken ook

Driebergen, Utrecht Province

Zeist, Utrecht Province

In Beyerick geweest? Deel je ervaringen!