“Druk!”

't Jagershuys
Geclassificeerd als nr. 12 van 92 Restaurants in Zeist
Keukens: Belgisch, Steakhouse, Nederlands
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pannekoekrestaurant is erg druk, zo druk dat je snel “weggewerkt” wordt, dus het kan een snel bezoekje zijn! Natuurlijk een topper voor de kinderen, compleet met kadootjes voor de kids bij bepaalde pannekoeken maar eerlijk is eerlijk, voor de ouders is er ook voldoende keuze aan lekkere en bijzondere pannekoeken, met hamburgers, sate.. het concept werkt maar gaat mi ten onder aan zijn eigen succes, waardoor het lopende band werk is geworden.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een speciale plek voor het pannenkoeken gebeuren. Er is een reuze keuze in pannenkoeken. Zelf genoot ik van de Aberdeen pannenkoek. Een weldaad van smaak.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is mooi, in de bossen, grote speeltuin. Speeltuin ligt echter helemaal uit het zicht van terras/restaurant. Eten is echt overpriced. Ik had een salade met Rivierkreeftjes en daar zat niets anders in dan een berg sla, paprika en rivierkreeftjes. Geen stukje brood. Wel €12,50. Kinderpannenkoek is ok, maar je betaalt €3 extra voor het cadeautje, dat nog geen €1 waard is.

13 oktober 2017 beoordeeld

Goed verzorgde high tea in een mooie ambiance. Drie gangen met lekkere soep, sandwiches en geweldige zoete desserts.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al ons hele leven eten en we zijn nooit teleurgesteld in de pannenkoeken. Hoewel wij met 25 man waren hadden wij binnen 30 minuten allemaal een pannenkoek op ons bord. Door de vele kinderen kan het restaurant soms erg luidruchtig worden. Er is voldoende vriendelijk personeel aanwezig om aan de vraag van het grote restaurant te voldoen.

Reizigers die 't Jagershuys bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In 't Jagershuys geweest? Deel je ervaringen!