Ilse Boterman
Aalst, België

Uitje op Utrechtse heuvelrug met vrienden

4,0 van 5 bollen15 aug 2023 beoordeeld
Op een paar kleine dingen na was alles dik in orde!
Rustig gelegen, midden in het groen.
Kamers ruim genoeg (geen airco en ramen konden niet helemaal open)
Leuke bar, lekker eten (hadden aangegeven dat we elke avond gebruik wilden maken van hun eigen restaurant en was duidelijk niet opgenomen want we hebben ons tweemaal moeten verleggen), vriendelijk personeel,
ruime keuze bij het ontbijt. Voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: onthaasten...
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Terras
    2.6 km van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum
    • ZenHotels.com
    3.0 km van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum
    Restaurant
    This is the first stairway.  More follow if you are on a high floor.
    Word beloond met One Key
      3.0 km van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum
      2.8 km van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum
      Meer hotels in Zeist bekijken
      Beoordeeld op 29 mei 2023 via mobiele applicatie

Ongeveer 5 jaar terg gaf ik hier vier maal per jaar een training voor de zaak. Nu een weekend geweest. Ik moet zeggen het was wederom top. Mooi om te zien dat deze organisatie zichzelf voortdurend blijft verbeteren. Werkelijk een top locatie ook voor een weekendje weg. Prachtig gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel en hele mooie kamers. Echt een aanrader voor een zakelijk bezoek maar ook voor een weekendje weg. Mijn vrouw bestempeld dit hotel als het fijnste en meest gastvrije hotel waar ze ooit is geweest. En ik kan je verzekeren we zijn er in heeeel veel geweest en ik kan dat onderschrijven.

Kamertip: Je staat hier als gast altijd centraal.
      Datum van verblijf: mei 2023
      Beoordeeld op 23 april 2023 via mobiele applicatie

Waanzinnig. Waanzinnig : eten en personeel! Als er iets is, dan proberen zij het direct op te lossen. De kok kent zijn producten goed en dat proef je: een waar kunstwerk waarbij je smaakpapillen verwent worden! Ontbijtbuffet was prima, goede bedden, schone kamers. Rolstoeltoegankelijk. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Het is prachtig gelegen. Een fantastische ervaring en plek met grote dank aan directeur Hans!!

Datum van verblijf: april 2023
      Beoordeeld op 21 augustus 2022 via mobiele applicatie

Mooi gebouw wat door z’n leeftijd een statige uitstraling heeft. Eenmaal binnen een oase van licht en ruimte. Mooie kamers met heerlijke bedden. Het sanitair kan nog wel wat TLC gebruiken, vooral dd vlier en de hoekjes van de doucheruimte. Het ontbijt is geweldig, mooie ruime opstelling en zeer uitgebreid!

Datum van verblijf: augustus 2022
      Beoordeeld op 4 augustus 2022 via mobiele applicatie

Super gastvrij hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een van onze vrienden was de eerste avond niet lekker, en kon onverwachts niet bij het diner aansluiten, het personeel heeft op eigen initiatief voor bouillon met toast gezorgd. Goede ruime kamers, en heerlijk terras.
      Zeker aanrader.

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

Een superiour kamer geboekt voor een nacht inclusief ontbijt.

Pluspunten:
      - grote douche
      - heerlijk (groot bed)
      - ontzettend goede verduisterende gordijnen
      - grote minibar/ koelkastje
      - vriendelijke ontvangst
      - over het algemeen een nette / schone kamer

Minpunten:
      - klein balkon zonder meubilair (je betaalt extra voor het balkon, maar je kunt er eigenlijk geen gebruik van maken...)
      - slecht en traag werkende tv
      - kitranden douche vergeeld
      - ontbijt standaard
      - geen activiteiten in het hotel (bijv tafeltennis, biljart, darten etc).

Voor €124 geen goede prijs / kwaliteit verhouding en we zouden dit hotel daarom geen tweede keer boeken.

Datum van verblijf: april 2022