“Afknapper”

Ramblas
Geclassificeerd als nr. 29 van 90 Restaurants in Zeist
Keukens: Spaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm veel zin in paella al de hele dag. We hebben voor 4personen paella besteld. We maakte het bakje open en ik kon dit gewoon in mijn eentje op.
Eenmaal het bakje open gemaakt deksel eraf zit en boven op de paella gefrituurde vis. Nou iedereen weet denk ik wel als iets gefrituurd is dat je dat een zakje of bakje apart verpakt krijgt. Het zat boven op de vochtige paella en ook nog is afgedekt. Dus dat kon gelijk de prullenbak in. Verder de paella niet aan te raden!
Dit was de eerste en laatste keer bij dit restaurant!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt onwijs heerlijk gegeten hier. Vriendelijk bediend door een goedlachse jongeman en allemaal een wijntje van het huis gratis gekregen van de chef kok. Het was echt een TOP avond. Wij komen vaker langs!

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend zijn we hier uitgebreid gaan eten. Eerst onbeperkt tapas en afsluiten met dessert en Spaanse koffie/likeur. De tapas was heerlijk! Echt van het brood met aioli tot aan de spareribs en dadels met spek. Het vlees was heerlijk mals en zacht. Bij de tapas hadden we een kan sangria. Ook dit smaakte erg goed. De bediening was erg vriendelijk en de kok kwam een keertje langs om bij iedereen te vragen of alles naar wens was. Mijn vriend had als dessert banaan in karamel en vond het geweldig. Ik had de citroentaart, deze was prima. De Spaanse koffie was erg goed. Onze desserts werden door de kok gebracht en als grapje gooide hij een emmertje met snoepjes op tafel. Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht. Het is groter dan je zou verwachten. Echt één van de betere tapas restaurants.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandelijks uitje met vrienden, familie of wat voor een reden dan ook om er tapas te eten. Uitgebreide kaart, vriendelijke bediening en de beste kok die de lekkerste spare-ribs van de hele wereld en altijd ff komt vragen of alles naar wens is.
Alles is lekker, van de brood met aïoli, garnalen, chicken-wings, spiesjes t/m rauwe ham met meloen. Gewoon alles dus

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijke tapa’s gegeten. Niets mis mee. De keuze is groot genoeg. Personeel was vriendelijk. Het was druk maar desondanks moesten we niet lang wachten. Het interieur met de kerstlampjes in het systeemplafond is niet onze keuze, maar ja, het eten smaakt er niet minder om.

Reizigers die Ramblas bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Zeist, Utrecht Province

In Ramblas geweest? Deel je ervaringen!