“Súper lekker gegeten!”

Ramblas
Geclassificeerd als nr. 27 van 92 Restaurants in Zeist
Keukens: Spaans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt onwijs heerlijk gegeten hier. Vriendelijk bediend door een goedlachse jongeman en allemaal een wijntje van het huis gratis gekregen van de chef kok. Het was echt een TOP avond. Wij komen vaker langs!

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend zijn we hier uitgebreid gaan eten. Eerst onbeperkt tapas en afsluiten met dessert en Spaanse koffie/likeur. De tapas was heerlijk! Echt van het brood met aioli tot aan de spareribs en dadels met spek. Het vlees was heerlijk mals en zacht. Bij de tapas hadden we een kan sangria. Ook dit smaakte erg goed. De bediening was erg vriendelijk en de kok kwam een keertje langs om bij iedereen te vragen of alles naar wens was. Mijn vriend had als dessert banaan in karamel en vond het geweldig. Ik had de citroentaart, deze was prima. De Spaanse koffie was erg goed. Onze desserts werden door de kok gebracht en als grapje gooide hij een emmertje met snoepjes op tafel. Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht. Het is groter dan je zou verwachten. Echt één van de betere tapas restaurants.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandelijks uitje met vrienden, familie of wat voor een reden dan ook om er tapas te eten. Uitgebreide kaart, vriendelijke bediening en de beste kok die de lekkerste spare-ribs van de hele wereld en altijd ff komt vragen of alles naar wens is.
Alles is lekker, van de brood met aïoli, garnalen, chicken-wings, spiesjes t/m rauwe ham met meloen. Gewoon alles dus

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijke tapa’s gegeten. Niets mis mee. De keuze is groot genoeg. Personeel was vriendelijk. Het was druk maar desondanks moesten we niet lang wachten. Het interieur met de kerstlampjes in het systeemplafond is niet onze keuze, maar ja, het eten smaakt er niet minder om.

10 januari 2018 beoordeeld

He-le-maal top!! Klasse!! Dit geldt voor zowel het eten, service als het decor!
Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen. Gelukkig hadden wij een tafeltje gereserveerd, want zowel beneden als boven in de zaak zat het helemaal vol. Wij kozen voor het Tapas verrassing assortiment: 10 koude en 8 warme gerechten en deze waren werkelijk om van te smullen! Onder meer de ossenhaas en vooral de spare ribs waren van uitzonderlijke kwaliteit. Zo heerlijk van smaak en zo mals, dat het vlees van het bot viel. Beter heb ik ze nog nooit gegeten. Ook de nagerechten waren uitstekend. Het decor en de muziekachtergrond ondersteunden het aantrekkelijk karakter. Daarbuiten is de service erg voorbeeldig te noemen! De prijs/kwaliteit verhouding is eveneens goed! De toiletten waren schoon. Dit restaurant heeft onze hoge verwachtingen absoluut waargemaakt! En wellicht ook overtroffen! Dit is werkelijk een aanrader. Ik ga dit restaurant ook bij mijn collega's en vrienden aanraden! Tot de volgende keer!

Reizigers die Ramblas bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Ramblas geweest? Deel je ervaringen!