23 november 2017 beoordeeld

Kamer geboekt via booking.com. de beschrijving geeft een hele andere indruk van de werkelijkheid. Hotel en kamers zijn gedateerd, valt onder monumentenzorg schijnbaar. kamerdeur is het goedkoopste van het goedkoopste hardboard deur. geen kluis, stopcontact valt uit de muur en de afzuiging in de badkamer maakt kabaal. Jammer want het hotel ligt midden in het centrum en een parkeerplaats op loop afstand. De bedden zijn redelijk. Alleen de kamers zijn erg gehorig. Beddengoed, badkamer en handdoeken zijn schoon. Jammer, leek ons een ideale plek in Zeist. de prijs bij booking.com staat in in verhouding met de kwaliteit van de kamers(!)

Kamertip: Niet bij de trap een kamer nemen
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
25 augustus 2017 beoordeeld

Onvoorstelbaar dat dit in Nederland kan. Corona is een bron voor ziektes. Zelfs in Afrika heb ik het zo vies niet meegemaakt. En gehorig, slechte wifi. Mijn financier wil zijn geld terug! Hij kreeg niet eens een factuur!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
17 augustus 2017 beoordeeld

telefonisch kamer geboekt voor 2 nachten. zeer slechte matrassen , oude meubels. stopcontact valt bijna uit de muur. balkon zonder tussenschotten. je kunt zo naar de volgende kamer lopen. renovatie kamers langs de onze. ontbijt was goed. voor ons geen hotel carona in zeist meer

Kamertip: zoek ander hotel
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
17 maart 2017 beoordeeld

we werden bij de receptie goed ontvangen,we kregen kamer 10,dat is een kamer met balkon
de bedden lagen heerlijk met een goede kussen
de badkamer is erg klein,maar toch kon je er goed douchen
op het toilet kon ik met mijn 1meter96 toch goed zitten
het is een oud hotel en daardoor gehoriger dan de meeste andere hotels maar het was niet storend
het ontbijt was standaard maar dat is tegenwoordig in heel veel hotels normaal
we waren geen 3 sterren hotel gewend maar het is ons hier goed bevallen
we waren dit keer met het openbaar vervoer
het busstation van zeist ligt op 30 meter afstand en je kunt overal heen met de bus
al met al een prettig verblijf

Kamertip: kamer 10 met uitzicht op de straat
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
14 februari 2017 beoordeeld

Via hotelkamerveiling geboekt, betaald en gereserveerd! De boeking werd niet geaccepteerd! Gasten zijn noodgedwongen naar een ander hotel gegaan terwijl de boeking reeds was betaald. Zeer slechte service!

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden