“Héérlijke ti-pan specialiteit”

Tong Ah
Geclassificeerd als nr. 43 van 91 Restaurants in Zeist
Keukens: Chinees
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ti pan is een specialiteit van dit restaurant. Tafelgenoten hadden "gewone" chinese gerechten, ook prima maar de tipan is een topper

23 oktober 2016 beoordeeld

Gewoon prima Cinees eten, alles netjes verpakt (afgehaald). Bakbanaantjes waren zoet en luchtig. Wokgroenten beetgaar. De kip is goed gesneden en mals. Babi vlees is ook ok. De sambal- en ketjap saus zijn ok, maar worden al snel wat saai/overheersend. Zou een volgende keer voor een andere saus kiezen,zoals zwarte bonen saus. Bami is wat kaal, maar smaakt verder prima. Vegetarische mini loempia's vinden wij een slechte uitvinding.

Het restaurant is niet erg sfeervol verlicht. Verder leuk aangekleed, al is het deels wat gedateerd. Ziet er verzorgd uit.

Vriendelijk personeel, tatsje 5 cent.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben eten afgehaald voor een verjaardag en het was niet echt ok. De bami was heel klef en de nasi weer heel droog. De kip kerrie was heel pittig en meerdere mensen zijn niet lekker geworden na het eten. Eerlijk is eerlijk de babi ketjap was lekker, maar verder voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want het restaurant zelf van binnen is erg mooi en het personeel vriendelijk.

23 augustus 2016 beoordeeld

Het restaurant is gelegen aan de weg van Zeist naar Amersfoort en valt meteen op als chinees. Er is een ruime parkeerplaats en het personeel is erg vriendelijk. Het menu is uitgebreid en de gerechten zijn heel smakelijk.
Ik woon in die buurt en we gaan er regelmatig eten.

7 augustus 2016 beoordeeld

Zeer goed bereikbaar restaurant met een aparte ingang voor de "afhaal". Zeer ruime parkeergelegenheid. Uitgebreide kaart en specialiteiten. Het eten is ver boven gemiddeld, goed verzorgd en vriendelijk geprijsd. De vrouwelijke bediening is zakelijk vriendelijk. Zonder twijfel een van de betere Chinese restaurants in de regio!

Reizigers die Tong Ah bekeken, bekeken ook

Bunnik, Utrecht Province
Bilthoven, Utrecht Province

In Tong Ah geweest? Deel je ervaringen!