Barbara H

Mooie ambiance

Beoordeling van Kasteel Kerckebosch
4,0 van 5 bollen19 apr 2024 beoordeeld
Er is in het hotel een erg mooi ingerichte lounge om even te zitten of te werken. De doucheproducten van Marie Stella Maris zijn erg lekker om te gebruiken. In mijn kamer zat een bad. Ik wilde wat van de douchegel in mijn bad doen en dat is uiteindelijk gelukt. Maar omdat het pompje van de douchegel vastgemaakt zat in de houder, was dat best een klus. Ik snap dat mensen wellicht deze douchegel eerder meenemen als die niet is vastgezet, maar erg praktisch was het niet ;-)
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: De kamers zijn best gehorig
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 apr 2024
Beste Barbarah,
Dank voor uw mooie review en waardevolle feedback! Heel graag tot een volgend bezoek.
Marissa
1.5 km van Kasteel Kerckebosch
  • Agoda.com
1.4 km van Kasteel Kerckebosch
Een van de kamers, niet al te groot.
2.1 km van Kasteel Kerckebosch
      • Agoda.com
      2.6 km van Kasteel Kerckebosch
      Proeverij de Azijnmakerij
        1.7 km van Kasteel Kerckebosch
        This is the first stairway.  More follow if you are on a high floor.
        • Vio.com
        1.9 km van Kasteel Kerckebosch
        • Expedia.com
        • ZenHotels.com
        1.7 km van Kasteel Kerckebosch
        Meer hotels in Zeist bekijken
        Beoordeeld op 11 maart 2024 via mobiele applicatie

Het kasteel was erg mooi, sfeervol ingericht met overal gezellige zithoekjes. Is gelegen dichtbij het bos, station/openbaar vervoer. Mooie kamers, personeel was vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Eten en drinken: erg goed verzorgd en lekker. Kortom, alles klopt en is een aanrader voor een weekend weg of vakantie.

Kamertip: Het diner erbij boeken
        Datum van verblijf: maart 2024
        Marissa van der Zwan, Gastenservice/Front Office van Kasteel Kerckebosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2024

Beste heer, mevrouw,

Grote dank voor deze prachtige review. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien en opnieuw positief te verrassen!

Beoordeeld op 10 maart 2024

Ik heb gebruik gemaakt van het arrangement (4 gangen diner met bijpassend wijnarrangement en overnachting) en heb gekozen voor de torensuite. Wat een mooie uitstraling heeft deze suite. Wel puntje van aandacht: er is geen koelkast(je) voor de zelf meegebrachte fles bubbels en de badkamer heeft weliswaar een jacuzzi maar kan ook een flinke upgrade gebruiken. Douchen is vrijwel onmogelijk staand en het geheel ziet er wat achterhaald uit.
        De fles wijn die ik op de kamer bestelde, omdat er genoeg tijd was voorafgaand aan het diner, heeft er behoorlijk lang over gedaan om de torensuite te bereiken. Dat was een beetje jammer. De torensuite ontbeert verder een koelkastje, ook een puntje van aandacht.
        Het diner en wijnarrangement in de Historia maakten veel goed, en ook de overnachting in het hemelbed was heerlijk.
        Erg genoten!

Datum van verblijf: maart 2024

Beste Wouter,

Dank voor uw mooie review en waardevolle feedback! Wij kunnen ons voorstellen dat wegens het aflopende dak in de badkamer dit de ruimte meer beperkt. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat dat u heeft genoten van het diner en onze heerlijke nieuwe matrassen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen en wensen u nog een prettige avond!

Beoordeeld op 19 februari 2024 via mobiele applicatie

Erg jammer dat het lijkt alsof je in een kasteel gaat slapen, dit is echter niet het geval. Wij kregen een hotelkamer in de aangebouwde vleugel. Dit had elke andere simpele hotelkamer kunnen zijn. Heel gehorig, onder onze kamer zat de personeels in/uitgang ofzo, daar gingen constant mensen naar binnen of naar buiten. Dat was zeer goed te horen tot laat in de avond/nacht en heel vroeg in de ochtend. Ook hoorde je alle deuren van de andere kamers heel goed open en dicht slaan.
        De badkamer is echt verouderd en de douche werd telkens koud.
        Wij vonden de bedden ook niet prettig slapen en we miste echt een minibar of een koelkastje. Ook is er geen kluisje aanwezig.

Al met al dus erg duur betaald voor een simpele verouderde hotelkamer. Helemaal als je bedenkt dat je in een kasteel gaat slapen.

Het kasteel zelf is wel erg mooi en daar ziet t r ook allemaal tip top uit! Jammer dat dit niet word doorgetrokken in de rest van het bedrijf.

Kamertip: Gewoon een ander kasteel zoeken... dit was echt het geld niet waard

Beste C.N.,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat jammer om te lezen dat de kasteelervaring u is tegengevallen.

Omdat de kamers van alle hedendaagse gemakken zijn voorzien voelt dit waarschijnlijk minder aan als een kasteel. Het interieur is in beide kasteeldelen hetzelfde maar wij kunnen ons voorstellen dat de grote kasteeltrap die u naar de kamers begeleid hier zeker aan bijdraagt. U kunt uw voorkeur hiervoor ook zeker uitspreken tijdens het boeken.
        Geluidsoverlast behoort echter niet tot deze gemakken en u kunt normaalgesproken genieten van een heerlijke warme douche. Wat jammer dat onze nieuwe Auping matrassen niet helemaal naar uw wens lagen.

Mocht u in de toekomst toch besluiten opnieuw bij ons te verblijven, laat het ons dan zeker even weten.
        Wij kijken dan graag wat wij voor u kunnen betekenen om in alle rust te kunnen genieten van ons kasteel en zullen u tijdens het boeken goed informeren over de faciliteiten op de kamers.

Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 18 februari 2024 via mobiele applicatie

Vrij impulsief hebben wij een nachtje weg geboekt naar dit hotel. Met een kleintje en 2 drukke banen, hadden we zin om even wat leuks te doen.
        Zonder de recente recensies te lezen, hadden we een arrangement geboekt bij Kerkebosch.
        Daarna las ik pas de recensies.
        Ik moet zeggen dat ik er een beetje van schrok. Maar Kerkebosch laat zien dat je je eigenlijk nooit door recensies moet laten afschrikken.

Onze ervaring:
        Aankomst:
        Bij aankomst werden we erg behulpzaam geholpen door het personeel bij de receptie.
        Ze hielpen met de spullen naar de kamer brengen en waren heel vriendelijk.

De kamer:
        Je boekt een kamer in een kasteel. Hierbij hoort een iets minder strak interieur en je kunt niet een van der Valk uitstraling/inrichting verwachten en ook qua kozijnen enz moet je wel rekening houden met karakteristieke uitstraling.
        Kortom kamer was hartstikke prima. Schoon, groot en het kinderbedje stond al klaar! En dat is niet altijd zo, in elk hotel.

Restaurant:
        Wij houden van uiteten waarbij we gaan voor kwaliteit. Uiteten is de afgelopen jaren echt een hobby geworden.
        Het restaurant ziet er geweldig uit! Mooie aankleding, belichting en indeling gezellig!
        We hadden een 4 gangen arrangement en mochten zelf de gerechten kiezen. We kozen voor de steak tartaar, eendeborst, ree en mijn vriendin als laatste voor rendang. Als apperatief hadden we nog pata negra en een oester.
        Eten is erg smaakvol, mooie opgemaakte borden en bij serveren een goede uitleg door personeel.
        Personeel was overigens uitermate vriendelijk.

Ontbijt:
        Veel negatieve recensies zijn er te lezen over het ontbijt. En als we een klein puntje van verbetering zouden moeten noemen, is dat het ontbijt.
        Ik zou het assortiment in brood en andere dingen iets uitbreiden.
        Ik snap deze kritiek van anderen.
        Daarnaast wordt koffie/thee/jus d'orange aan tafel geschonken.
        Misschien daarom beter om mensen naar hun tafel te begeleiden en dan gelijk vragen wat ze willen drinken.
        Nu zit je te wachten en kijk je een beetje zoekend om je heen.

Al met al een heerlijke ervaring waarbij we zeiden: hier komen we zeker nog een keer terug.
        En meestal gaan we liever voor een nieuwe ervaring, maar voor Kerkebosch maken we zeker een uitzondering!

Kamertip: Ga zelf ervaren ipv recensies gelijk voor waar aan te nemen

Beste Alexander,
        Dank voor uw mooie review en waardevolle feedback! Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf.
        Het is zeker een doel voor ons om juist ook alle positieve kanten meer te belichten en uw beoordeling draagt hier ook weer aan bij.
        Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 17 februari 2024

We hebben genoten van ons verblijf. Een sfeervol kasteel met een erg mooi en bijzonder ingericht restaurant. Lekker eten en erg vriendelijk en bekwaam personeel. Een minpuntje was de cocktail, die een van ons dronk. Deze Mojito kan echt veel beter. Hij is vrij bewerkelijk door het persen van limoenpartjes en mintblaadjes, maar dat proef je terug. En een tip: een make-up spiegel op de badkamer.