Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Prima kamer en heerlijke bedden.

De maaltijden in het restaurant waren voortreffelijk.

Het personeel van het hotel, het restaurant cq bistoria en de keukenbrigade waren zeer gastvrij en enthousiast.

Tip: het geluid van de muziek in het restaurant vonden wij niet passend bij de ambiance. Een pianist in het restaurant/bistoria zou een mooie aanvulling zijn.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Voor business hier twee dagen verbleven. De pluspunten zijn: de goede atmosfeer, vriendelijk personeel en een heel fijn ontbijt. De verbeterpunten zijn: hotelkamers aan vernieuwing toe (net ieta te klein ook) en onvoldoende bemensing in de bar (receptioniste moet 't er bij doen). Al met al prima verblijf!

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Ingmar S, Owner van Kasteel Kerckebosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Beste FZ1168,

Bedankt voor uw feedback.
Erg leuk om te horen dat u hebt genoten van de atmosfeer en dat u het personeel als vriendelijk hebt ervaren! Dit mooie compliment zal ik zeker met mijn collega's delen. Wij zijn ervan op de hoogte dat de hotelkamers aan een upgrade toe zijn, wij zijn druk bezig om dit te gaan realiseren. Het is ook erg fijn om te horen dat u hebt genoten van het ontbijt!
Ik hoop u nog eens te mogen ontvangen in Kasteel Kerckebosch.

Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Meerdere nachten gebruik van gemaakt. Goed hotel, vriendelijk personeel. Royale kamers. Wel wat gedateerd. Ook was het in januari erg koud. En de prijzen zijn meer voor de beleving en de service. Voor de rest een aanrader is je rustig even ergens wilt zijn om te relaxen of te werken.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Ingmar S, Owner van Kasteel Kerckebosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Remco,

Ontzettend bedankt voor je mooie reactie. Het is leuk om te horen dat u het personeel als vriendelijk hebt ervaren, dit mooie compliment zal ik persoonlijk naar mijn collega's overbrengen. Wat jammer om te horen dat u de kamers koud vond, dit hoort natuurlijk niet zo en ik ga mij erin verdiepen hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Nogmaals bedankt voor uw reactie en ik hoop u nog eens te mogen ontvangen in Kasteel Kerckebosch!

Beoordeeld op 13 maart 2019 via mobiele applicatie

Een vier gangen menu is met de amuses erbij al snel een feestelijk diner. Een wijnarrangement kan erbij besteld worden. De eendenlever in witte chocola was zalig! De Aziatische ingrediënten en invloeden erbij maakten het speciaal. Mals lamsvlees als hoofdgerecht. Nagerecht was tweedelig en heel lekker. Koffie/ thee met wat zoets is een aanrader! Service was goed. Voldoende parkeerplaats en goed te bereiken met OV

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Ingmar S, Owner van Kasteel Kerckebosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Beste Judith,

Het is echt ontzettend fijn om te horen dat u zo genoten hebt van uw verblijf in Kasteel Kerckebosch! De lovende woorden over de keuken en de service zal ik doorgeven aan mijn collega's, Ik hoop u nogmaals te mogen ontvangen in Kasteel Kerckebosch!

Beoordeeld op 13 februari 2019

Mooie kamer, goed bed, lekker bad. In de morgen heerlijk ontbeten. Was een gedeeltelijk buffet. Zeer goed brood.
Kortom een bijzondere avond, nacht en morgen op een mooie plek.
Wandeling vanaf Austerlitz en de volgende morgen weer teruggelopen.

Datum van verblijf: februari 2019