“Geen gedoe, gewoon goed”
Beoordeling van Lokaal Victoria

Lokaal Victoria
Een tafel reserveren
ma 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 103 Restaurants in Zeist
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Sfeervol restaurant in Zeist, verrassende kaart, priveruimte De Stal. Gratis water en WIFI. Kids welkom. Homemade taarten!
14 september 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, prettige bediening. Menukaart geef genoeg keuze. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Kortom: een aanrader

Datum van bezoek: juli 2019

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze trouwdag hadden we besloten om te lunchen bij Lokaal Victoria. Heerlijke clubsandwich met gerookte zalm en forel, en heerlijke patatjes in de schil. Overkant had hummus met gegrilde groenten op zuurdesembrood. Top

Datum van bezoek: juni 2019
20 april 2019 beoordeeld

is een eenvoudige maar goede keuken. bediening is soms wat lastig te vangen als het druk is en je wilt een drankje extra of de rekening vragen

Datum van bezoek: januari 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer goed. Lekker eten, verrassend lekker eten en veel variatie. Maandelijks eten we in De Stal met een man of 20 en Jos en zijn team weten telkens weer de juiste toon te zetten. Klassiekers afgewisseld met geheel nieuwe gerechten. Afgelopen week asperges uit Nederland met een mooi stukje vlees erbij ( we blijven echte mannen), natuurlijk de gebruikelijke Van Gogh frites en een passende wijn.

Datum van bezoek: april 2019
25 maart 2019 beoordeeld

Recent met een groep gegeten bij Lokaal Victoria. Omdat we met 16 man waren, kregen we een keuzemenu met daarop heerlijke vlees, vis en vega gerechten. We hebben allemaal echt enorm goed gegeten. Leuke tent ook qua sfeer en zeer gastvrije bediening. Hij staat zeker op de lijst om nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Lokaal Victoria bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Zeist, Utrecht Province

In Lokaal Victoria geweest? Deel je ervaringen!