“Top lunch!”

Pandarve
Geclassificeerd als nr. 1 van 120 Restaurants in Zeist
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Pandarve staat sinds 1996 bekend als een gezellig eetcafe in Zeist voor lunch, diner en als cafe. Het huiselijke karakter, willen we benadrukken door een warme en betrokken houding van de bediening en keuken. Kwaliteit, creativiteit, gezelligheid en een redelijke prijs zijn voor ons een prioriteit. Onze gasten mogen niets tekort komen en zullen dan ook met een fijn en gevuld gevoel naar huis gaan.
19 augustus 2023 beoordeeld

Heerlijk geluncht bij Pandarve!! Ter ere van ons geregistreerd partnerschap. Cocktails, soepje, broodjes, sorbets!! Heel lekker, goed verzorgd, in goede afstemming met ons. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

19 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten tijdens een zwoele avond. Dus buiten op het terras, welke sfeervol is ingericht met lounge sets icm tafels en stoelen en de nodige planten zodat je wat afgeschermd zit van de (autoloze) straat. Dat maakt het net iets anders.

Datum van bezoek: juni 2023
19 juni 2023 beoordeeld

Een verlaat ontbijt rond 11:00 uur.
Maar weer eens voor een uitsmijter gegaan, altijd lekker.
Eindelijk weer eens normaal brood eronder en niet van dat dikke trampoline brood!
Precies wat je ervan mag verwachten met een vloeibare eierdooier en garnituur.
Personeel was ook erg vriendelijk en correct.

Datum van bezoek: juni 2023
20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele gezellige smakelijke avond verzorgd door een jong enthousiast team in de bediening en in de keuken i k traditionele gegeten vlees en Monique vis en vegetarisch
Vertrouwde kwaliteit voor een eerlijke prijs

Datum van bezoek: november 2022
30 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg fijn en supersnel geserveerd op het gezellige terras! Mijn vrouw genoot van haar enorme broodje warm vlees en ik smulde van een van de lekkerste carpaccio's ooit!!!

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Pandarve bekeken, bekeken ook

Bunnik, Utrecht Province

In Pandarve geweest? Deel je ervaringen!