“Goed eten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 103 Restaurants in Zeist
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Pandarve staat sinds 1996 bekend als een gezellig eetcafe in Zeist voor lunch, diner en als cafe. Het huiselijke karakter, willen we benadrukken door een warme en betrokken houding van de bediening en keuken. Kwaliteit, creativiteit, gezelligheid en een redelijke prijs zijn voor ons een prioriteit. Onze gasten mogen niets tekort komen en zullen dan ook met een fijn en gevuld gevoel naar huis gaan.
13 september 2019 beoordeeld

Eten was erg goed..alleen jammer dat je de chef kan zien door de open deur in de keuken terwijl hij steeds zijn vingers af staat te likken en vervolgens weer aan het eten van de gast zit..

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de gezelligere plekjes van Zeist, lekker koffie en een prettige sfeer. Buiten een heerlijk terras omgeven door een grote verscheidenheid aan planten.
Een aanrader

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister hier een drankje wezen doen. Echte aanrader. De locatie is zeer centraal en de kaart is goed. Vele bieren op de tap.

9 augustus 2019 beoordeeld

Ik en mijn zoon zijn vanmiddag hapjes gaan eten buiten op het terras bij Pandarve in Zeist.
We zaten net om carpaccio te eten, toen kwamen 5bijen op onze boord rondvliegen . op gegevenmoment zijn we gedwongen om te staken met eten. We gingen naar binnen om af te rekenen, de serverster vroeg niet eens hoe het was, ik heb betaald geen fooi gegeven en met tot gevoel weggegaan.

27 juli 2019 beoordeeld

Een leuk restaurantje in het centrum van Zeist. Met de vele planten op en om het terras wordt het verder wat sfeerloze straatje enorm opgevrolijkt.
Vriendelijke bediening, attent.
Goede kaart, lekker eten, goede prijs-kwaliteitverhouding. Fijne muziek.
Aanrader: vegetarische proeverij.
Het enige waar het nog aan ontbreekt is keuze in veganistische gerechten, aangezien het een restaurantje is met een aantal best originele opties, zou het me niet verbazen als Pandarve gaat inhaken op deze trend.
Tip: gebruik biologisch vlees.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Pandarve bekeken, bekeken ook

Bunnik, Utrecht Province

Zeist, Utrecht Province

In Pandarve geweest? Deel je ervaringen!