“Lekker gegeten”
Beoordeling van Pandarve

Pandarve
Reserveren met
Pandarve is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 88 Restaurants in Zeist
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Pandarve staat sinds 1996 bekend als een gezellig eetcafe in Zeist voor lunch, diner en als cafe. Het huiselijke karakter, willen we benadrukken door een warme en betrokken houding van de bediening en keuken. Kwaliteit, creativiteit, gezelligheid en een redelijke prijs zijn voor ons een prioriteit. Onze gasten mogen niets tekort komen en zullen dan ook met een fijn en gevuld gevoel naar huis gaan.
7 november 2017 beoordeeld

We zijn met zijn vieren op een zaterdagavond wezen eten. Het voorgerecht was lekker, goede carpaccio, het hoofdgerecht ook prima en toetje was redelijk. Je moet wel reserveren.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pandarve is gezellig, zonder pretentie. Het eten is lekker, genoeg, vers. Gewoon een heel leuk, gezellig eetcafe.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, vlotte bediening. En voor 9€ een broodje carpaccio resp zalm van plezierige grootte. Dat je weet: ik hoef vanmiddag verder niks meer te snacken. En nog heel erg lekker ook. Het zat er bomvol, en dat op een doordeweekse middag in Zeist, dat zegt genoeg!

28 oktober 2017 beoordeeld

Na een aantal jaat in Zeist te wonen nu eens gegeten, dat hadden we eerder moeten doen! Erg gezellige setting en vriendelijk personeel. Het eten was erg smakelijk. De huisgemaakte kip cordon bleu was echt enorm! Heerlijke krokante friet erbij. De desserts zijn moeilijk uit te kiezen. Ook deze erg smakelijk. Hier gaan we zeker te weten vaker eten.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, kortom genoten.
wij konden eten zonder reserveren, maar is denk ik wel wenselijk

Reizigers die Pandarve bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Pandarve geweest? Deel je ervaringen!