“Even een drankje”
Beoordeling van Blink Eten & Drinken

Blink Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 35 van 94 Restaurants in Zeist
27 september 2020 beoordeeld

Hij laat ons meer pinnen als de rekening.
Thuis zien we pas wat we gepint hebben.
Hij laat de pin automaat zo hoog dat je niet ziet wat gepint.
Voelt me genaait

Datum van bezoek: september 2020

12 maart 2020 beoordeeld

De binnenruimte van dit restaurant is niet groot. Wel een heerlijk terras bij warmer weer. De menukaart is bescheiden van omvang maar wel met voldoende keus voor ieder. Naast de kaart ook meestal iets extra's. Deze week was het een heerlijke en malse chateau briant . Prijzen zijn redelijk, zeker voor wat wordt geleverd.

Datum van bezoek: maart 2020
Bedank 370.360
14 januari 2020 beoordeeld

Alleen een wijntje gedronken, maar een erg leuke plek om drankje te doen. Hele goede service, lekkere wijntjes, ruime keuze.

Datum van bezoek: januari 2020
26 december 2019 beoordeeld

Gewoon heerlijk gegeten en prettige bediening. Heerlijk nootjes bij mijn wijntje, een broodje. sateh was gemaakt van prima vlees en zo ook de hamburger: zeer smakelijk!

Datum van bezoek: december 2019
13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een gezellige ongedwongen sfeer. Wel is het deel achterin vrij gehorig, zeker als hier groepen zijn. De heerlijke carpaccio en salade met biefstukpuntjes zijn aanraders

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Blink Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province

In Blink Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.