Beoordeeld op 27 augustus 2020

Ruime, schone kamer / appartement, van alle gemakken voorzien.
Kleine complete kitchenette, complete badkamer.
Voldoende kastruimte.
Goed ontbijt en vriendelijk personeel.
Prachtige omgeving, goede ligging die zich prima leent voor prachtige wandel- en fietstochten of een bezoek aan bijvoorbeeld Maastricht, Valkenburg, Margraten o.i.d.
Gedetailleerde wandelroutes in het hotel aanwezig.
Voldoende restaurants in de nabije omgeving.
Lift aanwezig.
Gratis parkeren voor de deur.
Heerlijk rustig!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 2 juni 2020 via mobiele applicatie

Eind mei begin juni mogen overnachten in dit prachtige hotel in kamer/appartement met ruim balkon. Keurig hotel en zeer gastvrije gastvrouw en gastheer. Hotel ligt op een mooie lokatie, prima uitvalsbasis voor wandelingen in Zuid Limburg. Naast hotel ligt grill-restaurant 't stechelke, aldaar hebben we heerlijk gegeten (zowel afhaal als in het restautant). Wij gaan zeker nog een keer terug! Prijs kwaliteit dik in orde. Direct bij het hotel reserveren is overigens goedkoper dan op een bookingssite. Honden zijn welkom!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 11 januari 2020

per toeval op doorreis in dit hotel terecht gekomen - wat een vriendelijk ontvangst en wat een nette, schone kamer met alles erop en eraan, zelfs onze hond was welkom. een heerlijk zwembad - kortom een echte aanrader !!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 5 januari 2020

Wederom een van uitstekende gastvrijheid genoten, goede en makkelijke kamer met eerste rang standaard benodigde faciliteiten. Locatie is super en ligt op een prima loop afstand van verschillende restaurants. Aan de achterzijde is een prima relax gebied aangelegd waarin je ontspannen kunt verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ruime kamer, voorzien van alle comfort, mooie badkamer, lekker ontbijt, vriendelijke ontvangst, wandelroutes vertrekken direct aan hotel en 2 goeie restaurants inde onmiddellijke omgeving ( boswachter en stegelke)

Datum van verblijf: september 2019