eDreams
PricelineUS$ 140
StayForLong
Agoda.comUS$ 140
Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

2 overnachtingen gedaan in dit hotel ,prima ontvangst ,flinke kamer ietsjes gedateerd geen airco of ventilator (het was 35 graden) ontbijt prima en gevarieerd ,eigenaar heel vriendelijk kwam met tips over de omgeving
Eerste avond daar gegeten ,het zuurvlees was lekker ik had aspergemenu ,heel weinig smaak ,we hebben hier melding van gedaan maar daar is niets mee gedaan dus hotel prima restaurant slaan we over

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Roland die het hotel runt. Na een lange motorrit hebben we eerst op even wat gedronken op het terras. En dan blijkt weer dat het een bijzonder mooi punt is waar je kan genieten van divers verkeer. De kamer is eenvoudig maar netjes. Wel een wat steile trap naar boven, maar alles went. Douche is prima en ja, de kerk is om de hoek maar dat heeft ook zijn charme.
De keuken is geopend tot 20:00 uur, dus je moet wel op tijd eten. Het limburgs zuurvlees is echt een aanrader. Perfecte en bijzonder smaakvol.
Het ontbijt is prima. Er zit van alles bij.
Het hotel is mooie en prima uitvalbasis om Slenaken en Limburg, maar ook Belgie of Duitsland te ontdekken.
En anders een prima stek om even op het terras te zitten.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

We waren aan de avond voor de Amstel Gold Race hier belandt om te eten.
Het was prachtig weer en een overvol terras en dat hebben we geweten !
Het duurde meer dan een uur voor er werd uitgeserveerd.
Blijkbaar hadden ze geen rekening gehouden met de grote drukte gezien het feit dat de hele familie was ingeschakeld en het nog niet aan konden.
Tot overmaat hebben we de frites teruggestuurd want die had volgens ons maar een paar minuten in de frituurolie gelegen.
De streekgerechten ( zuur vlees en asperges) waren o.k.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 15 april 2019

Mooi restaurant-hotel, voor de lunch bezocht. Groot terras rondom, binnen met ruime opzet ingericht. Niveau verschillen in de vloer, vanuit onze tafel niet geschikt voor rolstoelers. Gezellig ingericht. De menukaart is voor de lunch niet erg groot maar er is voldoende te kiezen. Ondanks de grote drukte op het terras was de jongeman snel en efficiënt. Vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed, de salade perfect en het zuurvlees erg goed, niet te zoet en ingedikt. De frietjes erbij werden zonder zout geserveerd en dit is zeer attent. Zout erbij kan altijd, eraf gaat niet meer. De biertjes perfect de prijs goed. Goede zaak " de la Frontière".

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

wij sliepen in een confort kamer met badkamer met inloopdouche. de kamer is niet echt ruim en wat gedateerd van inrichting, gedecoreerd met Afrikaanse accessoires. de bedden zijn goed. er is een tv met een hinderlijk fel groen standby lampje. twee stoeltjes en een klein tafeltje. de kamers zijn bereikbaar via een steile trap. er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. er is een openbare parkeerplaats ca 100 meter verder. het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is voldoende gevarieerd. eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk.
het hotel ligt vlak naast de kerk die ieder half uur van zich laat horen, ook 's nachts. de badkamer is in orde alleen is de silicone afwerking bij de douche af en toe wat verweerd.

Datum van verblijf: oktober 2018