BESPAAR US$ 62
eDreamsUS$ 242
Orbitz.comUS$ 180
TravelocityUS$ 180
Beoordeeld op 8 september 2020

Hotel wordt uitgebaat door een familie. Heel veel gasten zijn vaste klanten geworden. Kamers zijn prima. Er wordt heel goed gekookt en de bediening is vriendelijk en attent. Wij willen graag terugkomen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Wij hadden het genoegen het weekend van 1 augustus 2020 een lang weekend in Hotel Gulpdal de mogen verblijven. Een fietsarrangement met E-bikes.

De ontvangst was vriendelijk en netjes, en we konden direct van een uitstekende witte huiswijn op het terras genieten. De kamers waren prima, brandschoon, erg ruim en van alle gemakken voorzien.

Ik heb vele (exclusieve) hotels in binnen en buitenland mogen bezoeken, maar het personeel van dit hotel moet wel het meest vriendelijke en attente zijn dat ik heb meegemaakt. Voor ons heel belangrijk, ze onthouden wie je bent, welke kamer je hebt en wat je voorkeuren zijn! In één woord, geweldig.

Het ontbijtbuffet was coronaproof en smakelijk én, goede koffie!!

Het 4 gangen diner arrangement was elke avond afwisselend, verrassend en lekker. En nogmaals, de Chardonnay en Merlot van het huis zijn zeer smakelijk!

De aangeboden E-bikes hebben ons in de gelegenheid gesteld een mooi en voor ons nieuw stukje Nederland te verkennen. Goede uitleg!

Kortom, voor ons een heerlijke en geslaagde vakantie, voor u een aanrader!

Kamertip: Geef bij reservering aan of u slecht ter been bent, sommige kamers hebben een hoog (bubbelbad) waarin ook de douche is.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 juni 2020 via mobiele applicatie

5 dagen op en top genoten. Ontbijt en diner perfect. Goede service, hartelijke ontvangst en we werden netjes naar onze kamer gebracht. Prachtige omgeving om te wandelen of uitstapjes te maken. Na terugkomst lekker ontspannen in het zwembad en sauna. Ik kan nog wel even doorgaan maar het bovenstaande zegt genoeg.

Uitstapjes: Amerikaanse begraafplaats Margraten en Henry - Chapel in België. Zeer indrukwekkend. Kasteel Hoensbroek, museum de schat van Simpelveld, Cube in Kerkrade.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 december 2019

We bezochten dit heerlijke familiehotel vorig jaar tussen Kerst en oud en nieuw voor het eerst en waren zó tevreden en voelden ons er zó thuis dat we er dit jaar de Kerstdagen hebben doorgebracht. De eigenaren en het personeel weten de perfecte balans te vinden tussen perfectie, attendheid en correctheid enerzijds en gezelligheid, warme sfeer en losheid anderzijds. Het personeel had ondanks het feit dat het hotel helemaal was volgeboekt altijd tijd voor een praatje en persoonlijke aandacht. We hadden een mooie grote kamer met zithoek en balkon met uitzicht op het Gulpdal. Alles perfect in orde. Het eten is er heerlijk! Dagelijks wordt er een 4-gangen keuze menu geserveerd en tijdens de Kerst was dat een vast 6-gangen menu. In de lounge zijn diverse gezellige hoekjes gecreëerd en er hangt een huiselijke sfeer. Er is een fijn zwembad met lekker warm water en een sauna. Parkeren op ruime, afgesloten parking. Mooie tuin met tennisbaan. Direct vanuit het hotel hele goede wandelmogelijkheden. We komen al jaren met regelmaat in Zuid-Limburg in diverse luxe hotels en Parkhotel Het Gulpdal steekt hier wat ons betreft met kop en schouders boven uit. We hopen hier nog vaak terug te kunnen komen!

Datum van verblijf: december 2019
H M, Eigenaar van Parkhotel het Gulpdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Hartelijk dank voor de fijne recensie in deze en tot ziens in het Gulpdal...

Beoordeeld op 9 november 2019

Fijn rustiek hotel in koloniale stijl. Nette en ruime kamers. Fijn salon, terras en restaurant. Ruime tuin met tennisplein. Goede afgesloten parking.
Vriendelijk personeel. De eigenaars steeds aanwezig. Goede ontvangst. Restaurant heef geen kaart maar een dagelijks 4-gangen suggestie menu. Keuze uit vis of vlees.
Alles lekker en vers klaargemaakt.
Klein indoor zwembad met een ietwat verouderde en kleine sauna, max 3 personen.
Lekker ontbijtbuffet. Aan alles kleeft toch een beetje Hollandse zuinigheid.
Flatscreen in de kamers met 31 kanalen maar GEEN vlaamse VTM, EEN of CANVAS ????

Kamertip: Kamers aan de achterkant hebben balkon en uitzicht over de vallei.
Datum van verblijf: november 2019