“Lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening”

Pondok Makan Yati Indonesisch Eetcafe
Geclassificeerd als nr. 6 van 72 Restaurants in Oosterhout
Keukens: Indonesisch
Beschrijving: Indonesisch restaurant
Beschrijving: Indonesisch restaurant
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer even geleden dat wij bij Yati hebben gegeten. De vorige keer viel het iets tegen. Het is ons goed bevallen. Rijsttafel Yati. Smaken waren goed en de porties ruim voldoende. De bediening was vriendelijk, gastvrij en vlot. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het eten dat rechtstreeks uit Indonesië lijkt te komen. Met lieve trots bereid en gepresenteerd. Heerlijke gerechten. Fijn om daar te zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima zaak met prima voedsel. De bedieningen is vriendelijk maar heeft niet aldoor in de gaten dat er ook klanten zijn.
Prima voor een gewone hap eten zonder pretenties.

Datum van bezoek: juni 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten die geserveerd werden bij de Indische rijsttafel. Goede porties, heerlijke smaken voor een prima prijs. Wij betaalden €22,95 pp voor de rijsttafel. Kortom een echte aanrader voor degene die de traditionele Indische keuken weet te waarderen!

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de Heuvel ligt dit gezellige restaurant, met stemmig terrasje. Voor rijkelijke Indische schotels, maar ook om even neer te strijken. Probeer dan vooral eens de oriëntaalse bittergarnituur. Heel verrassend en eens wat anders dan het standaard NL borrelhapje.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Pondok Makan Yati Indonesisch Eetcafe bekeken, bekeken ook

Etten-Leur, Noord-Brabant
Oosterhout, Noord-Brabant

In Pondok Makan Yati Indonesisch Eetcafe geweest? Deel je ervaringen!