“verrast”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Een bescheiden kaart maar met heerlijke gerechten en moeilijk om een keuze te maken. De porties zijn voldoende.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Sirtaki kom ik al mijn hele leven. Vroeger in Breda en nu alleen nog In Oosterhout. Ik woon niet meer in Nederland, maar als ik mijn ouders bezoek dan dus ook Sirtaki. Gisteren weer heerlijk gegeten met mijn vader. Super vriendelijke bediening. Heerlijk Grieks eten op een prachtige locatie. Ik zal hier nog jarenlang terug blijven komen om te genieten. Sirtaki staat voor mij synoniem aan het gevoel van thuiskomen. Beetje vreemd misschien, omdat ik nu in Hongarije/Oostenrijk/US woon/werk en nog nooit in Griekenland was. Echter dit is een deel van mijn leven. Bedankt alle mensen van het fenomeen Sirtaki. Jullie bouwde mee aan al die mooie herinneringen die ik mee draag over de gehele wereld, over Nederland.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier krijg je waar voor je geld. Alle Griekse specialiteiten tegen een goede prijs. Volle borden. Qua gezelligheid zou het wat beter kunnen maar met kinderen erg goed te doen die zich volop kunnen vermaken in het (grote) restaurant!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten die mooi worden opgediend. Niet te grote porties, maar wel voldoende. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer sfeervol restaurant. Erg vriendelijk personeel. Het eten zag er goed verzorgd uit. Erg jammer dat het niet op warme borden en op een warmhoudplaat wordt geserveerd. Omdat het een grote hoeveelheid is is het al koud voor je halverwege bent, dat is erg jammer. Het vlees was verder smakelijk maar ik heb lekkerder gegeten bij andere Griekse restaurants.

Reizigers die Sirtaki Oosterhout bekeken, bekeken ook

Oosterhout, Noord-Brabant

In Sirtaki Oosterhout geweest? Deel je ervaringen!