Dennis K
Netherlands

Goed hotel voor een bezoek aan Oosterhout

Beoordeling van A-Hotel Oosterhout
3,0 van 5 bollen19 mrt 2023 beoordeeld
De ligging van dit hotel is perfect. Direct achter de Basiliek en dus ook zo goed als in het gezellige centrum van Oosterhout. Het hotel zelf is niet bijzonder. Gewoon een goed hotel voor een goede prijs. De inrichting is wat gedateerd en er is wat achterstallig onderhoud. Goed schoon en erg vriendelijk personeel. Goed hotel voor als je Oosterhout wilt bezoeken.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
        Guest room double bed
        • Premiere Classe
        Meer hotels in Oosterhout bekijken
        Beoordeeld op 27 februari 2023

prima onthaal en vriendelijk personeel, bedden konden wat beter, ontbijt was voortreffelijk. goede ligging maar vooral om omgeving rond oosterhout te ontdekken zoals loonse en drunense duinen, biesbosch
        restaurants in de buurt japans OISHI FOOD SUSHI AND GRILL bij de buren en argentijns restaurant EL TORO NEGRO zijn top

Datum van verblijf: februari 2023
        Beoordeeld op 17 november 2022

Centraal gelegen hotel in het centrum. Kamer is goed, met name de bedden zijn erg goed. Sanitair is schoon, vrij ruime badkamer met ligbad. Ontbijt was goed, genoeg keuze. Het personeel aan de receptie was behulpzaam en uitermate vriendelijk. Vlakbij is een parkeergarage, ruim van opzet. In het hotel kan je voor 6 euro een uitrijkaart kopen. Het maakt niet uit hoeveel dagen je de auto laat staan, het blijft 6 euro.

Datum van verblijf: november 2022
        Beoordeeld op 31 oktober 2022

Bijzondere overnachting in dit hotel. Entree is dezelfde entree als het bejaardenhuis wat er aan vast zit. Het ontbijt bevindt zich bij binnenkomst links, waarna je door een gangetje langs de receptie moet lopen om het op te kunnen eten. Daarbij kwam ik dus diverse bejaarden tegen. Ik heb niks tegen bejaarden, maar het geeft een bepaalde sfeer. Het hotel is verder zeer gehorig. Toiletten die door getrokken worden, douche wat in andere kamers aan gaat en gepraat op de gang is allemaal goed te horen. Ook veel geluid van buiten (ligt echt aan het centrum) en aan die zijde hadden wij ook de kamer.
        Kamer is verder prima, matras was goed. Het dekbed was erg warm (het was uitzonderlijk warm in oktober). Badkamer ook prima. Ontbijt is lekker en het personeel is zeer vriendelijk.
        Vanwege de combinatie hotel/bejaardenhuis zou ik niet snel terug gaan, maar dat ligt echt aan mijn eigen ervaringen met een bejaardenhuis en de herinneringen die ik daar aan koppel.

Datum van verblijf: oktober 2022
        Beoordeeld op 29 september 2022 via mobiele applicatie

Hele mooie ruime en zeer nette kamer. Bedden zijn zalig om in te slapen. Hele propere ruime badkamer alles erop en eraan.
        Ontbijt was dik in orde. Lekkere koffie, veel aanbod van brood, yoghurt, toast, ei, zoetigheden,…
        Het was enorm rustig in het hotel… rust ten top. Ook bij het ontbijt. Wij sliepen met raam open en hele rustige buurt.
        Enige minpunt: geen thermostatische kraan in douche/bad. Dit was echt het enigste minpunt voor ons.

Kamertip: Zalig winkelstadje, wij te weinig tijd ingecalculeerd om deze te bezoeken. Eeterij Den Bal is een enorme aanrader om te gaan eten ‘s avonds.
        Datum van verblijf: september 2022
        Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Komen al ruim 10 jaar in dit hotel (tijdens de carnaval)
        Dit jaar(vanwege corona) ook carnaval in juni
        De kamers zijn ondanks dat ze een paar jaar geleden geupgrade zijn, toch wat aan de shabby kant. Ook badkamer zou echt frisser mogen
        Het ontbijt was dit jaar echt heel slecht
        Zwarte verbrande croissants, vleeswaar met een lichtgroene waas, bestek op, ei op, bacon op, jus wat echt alleen maar geel water was. Wij betaalden tijdens dit weekend Eur 130 met zn 2en voor 1 nacht met ontbijt
        We zijn met een groep die elk jaar terugkomen, maar we zijn aan t twijfelen wat we volgend jaar gaan doen

Datum van verblijf: juni 2022