Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 96
PricelineUS$ 84
Hotels.comUS$ 96
TravelocityUS$ 96
Vio.comUS$ 84
eDreamsUS$ 84
Beoordeeld op 31 oktober 2022

Bijzondere overnachting in dit hotel. Entree is dezelfde entree als het bejaardenhuis wat er aan vast zit. Het ontbijt bevindt zich bij binnenkomst links, waarna je door een gangetje langs de receptie moet lopen om het op te kunnen eten. Daarbij kwam ik dus diverse bejaarden tegen. Ik heb niks tegen bejaarden, maar het geeft een bepaalde sfeer. Het hotel is verder zeer gehorig. Toiletten die door getrokken worden, douche wat in andere kamers aan gaat en gepraat op de gang is allemaal goed te horen. Ook veel geluid van buiten (ligt echt aan het centrum) en aan die zijde hadden wij ook de kamer.
Kamer is verder prima, matras was goed. Het dekbed was erg warm (het was uitzonderlijk warm in oktober). Badkamer ook prima. Ontbijt is lekker en het personeel is zeer vriendelijk.
Vanwege de combinatie hotel/bejaardenhuis zou ik niet snel terug gaan, maar dat ligt echt aan mijn eigen ervaringen met een bejaardenhuis en de herinneringen die ik daar aan koppel.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 29 september 2022 via mobiele applicatie

Hele mooie ruime en zeer nette kamer. Bedden zijn zalig om in te slapen. Hele propere ruime badkamer alles erop en eraan.
Ontbijt was dik in orde. Lekkere koffie, veel aanbod van brood, yoghurt, toast, ei, zoetigheden,…
Het was enorm rustig in het hotel… rust ten top. Ook bij het ontbijt. Wij sliepen met raam open en hele rustige buurt.
Enige minpunt: geen thermostatische kraan in douche/bad. Dit was echt het enigste minpunt voor ons.

Kamertip: Zalig winkelstadje, wij te weinig tijd ingecalculeerd om deze te bezoeken. Eeterij Den Bal is een enorme aanrader om te gaan eten ‘s avonds.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Komen al ruim 10 jaar in dit hotel (tijdens de carnaval)
Dit jaar(vanwege corona) ook carnaval in juni
De kamers zijn ondanks dat ze een paar jaar geleden geupgrade zijn, toch wat aan de shabby kant. Ook badkamer zou echt frisser mogen
Het ontbijt was dit jaar echt heel slecht
Zwarte verbrande croissants, vleeswaar met een lichtgroene waas, bestek op, ei op, bacon op, jus wat echt alleen maar geel water was. Wij betaalden tijdens dit weekend Eur 130 met zn 2en voor 1 nacht met ontbijt
We zijn met een groep die elk jaar terugkomen, maar we zijn aan t twijfelen wat we volgend jaar gaan doen

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 12 mei 2022 via mobiele applicatie

veel Roemenen geen fijne sfeer zitten ook buiten met dames rare bedoeling weten niet wat we er van moesten denken vonden het zeer raar en geen prettige sfeer gaan er nooit meer heen dus kijk even verder

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel vóór kort verblijf. Kamers zijn netjes alleen badkamer wel schimmel bij het bad. Bed was hard. We hebben er niet ontbeten. Parkeergelegenheid tegen betaling in de omgeving. Ligging midden in centrum. Goed ontvangst bij de receptie

Datum van verblijf: augustus 2021