Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 28 november 2020

Al regelmatig een overnachting geboekt en weer tevreden over het verblijf. Prima kamer, alles schoon en fris. Nette badkamer met bad en douche. Rustige locatie in het centrum van Oosterhout. Parkeer gelegenheid voor de deur (tegen betaling tot 21 uur). Genoeg mogelijkheden voor borrel en diner. In het hotel een zeer en lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Prijs/kwaliteit is prima en personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 5 september 2020 via mobiele applicatie

Hotel in het centrum van Oosterhout, op loopafstand van de markt. Net hotel, mooie kamer en badkamer. Alleen ontbijt is een beetje raar doordat er een gang naar een ander gedeelte van het gebouw dwars door het buffet loopt. Ontbijt was wel goed.
Ingang is tevens ingang bejaardenhuis/verzorgingshuis. Parkeren voor de deur of achter het gebouw, indien achter het gebouw kun je bij de receptie een uitrij kaart voor 6 euro kopen (wel voor iedere keer uitrijden kopen). Voor parkeren wordt vaak gecontroleerd dus wel betalen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke receptie. Ingang hotel gelijk met appartementen die er aan grenzen. Ontbijt prima alleen klein zeker nu met covid regels. Ontsmetting middel kon je kopen aan de bali !! Kamer prima lekkere bedden douchen in het bad. Hadden maar 2 handdoeken volgende dag om andere moeten vragen en 4 gekregen. Heb geen exstra schoonmaak gezien. Parkeren voor hotel erg duur. Parkeergarage achter hotel 6 euro per dag.liet je de auto staan 1 keer uitrijden 6 euro.stadswandeling gedaan en orgel concert bijgewoond in kathedraal tegen over hotel. Hotel ligt erg centraal. Verder de kleine week markt en vele winkels.
Dineren alleen op afspraak bij de eetgelegenheden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020

Goed hotel voor wie het carnaval in Oosterhout wil beleven : centraal gelegen, parkeergelegenheid om de hoek (6 euro voor 3 dagen ondergronds parkeren, een koopje !). Erg uitgebreid ontbijt. OK kamers waarvan het beddegoed en het bed voortreffelijk zijn. Vriendelijk en optimistisch personeel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke receptionistes, we werden gewezen op strenge controle op fout parkeren. Kamer voldeed aan verwachtingen en is heel vriendelijk geprijsd. Ontbijt lekker en compleet met knapperig vers brood.
Minpunten · Badkamer: water liep onder scherm door en er was geen badmat. Kamer: geen spiegel in de kamer en geen koffiemelk. Te weinig parkeergelegenheid, ik moest drie keer helemaal omrijden voordat er wat vrij kwam. Veel overlast in de nacht van grote groep luidruchtige jongeren aan achterkant van hotel.

Datum van verblijf: december 2019