Charme Hotel
De Villa(Dongen)
US$ 104*
US$ 103*
  • Gratis parkeren
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 84*
  • Inclusief ontbijt
US$ 129*
US$ 118*
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is geen hotel maar een slechte film. Het lijkt wel een oud flatgebouw waar wat kamertjes in zijn getimmerd. Er wordt verbouwd en het oude bruine meubilair heeft zijn beste tijd gehad. Lampen vallen uit de muur en de badkamer is vies en versleten. De foto’s op de site lijken in niets op wat je aantreft. Niet boeken maar wegblijven is mijn advies.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
4 november 2017 beoordeeld

Prima hotel, met mooie bar, restaurant en ontbijtruimte. Onze kamer nr 30 was mooi gerenoveerd en heeft zeer goede bedden en hoofdkussens. Voor de badkamer moeten ze toch nog wel een kleine effort doen op gebied van onderhoud. De siliconen vervangen die geplaatst zijn tussen vloer en bad en muur. De scharnierpunten van het spatraam op het bad moet grondig proper gemaakt worden en de spiegel heeft zijn beste tijd gehad. Deze is onderaan beschadigd. De deur langs de binnenzijde is ook beschadigd. Dit wordt veroorzaakt door het sluiten van de deur die onderaan telkens tegen de verhoogde rand botst. Dit is iets dat allemaal snel kan verholpen worden. De kamers liggen ofwel aan de voorzijde waar zich de parking bevindt. Hier kan ik mij niet over uit spreken aangezien onze kamer aan de achterzijde lag. Hier bevindt zich ook een parking en garageboxen. Ik moet eerlijk toegeven hiervan geen hinder ondervonden te hebben. De kamer is ruim genoeg voor mindervaliden. Deze kunnen wel juist tussen de deur binnenrijden. Een xxl rolstoel kan hier niet binnen. Voor de rest prima in orde. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Is toegankelijk voor mindervaliden en zijn rustig aan de achterzijde
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
3 november 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft basis alles. Netjes, prijs is eerlijk, kwaliteit is toch niet top. Vooral de afwerking van de kamer laat toch de wensen over. Je hebt de indruk dat er nog moet verder gewerkt worden. Wel zeer goede bedden, Ontbijt ook prima. Parkeergelegenheid in de parkeergarage Baseliek is zeer goed (6€ per dag).

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunt is dat het hotel in het centrum ligt. Goede bedden maar kamer en badkamer karig ingericht. Geen koffiehoekje, ijskastje,airco, oude televisie en de badkamer heeft achterstallig onderhoud. Personeel super vriendelijk maar in het restaurant is het idd. te lang wachten ( 55 minuten voordat ons voorgerecht werd geserveerd) eten was wel lekker. Het ontbijt redelijk compleet.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven hier 1 nacht met ons dochtertje van 1 jaar. Op onze vraag hadden ze een babybedje voorzien. De kamer was netjes en ruim genoeg. Zoals vermeld aan de balie zijn er momenteel verbouwingswerken bezig ( geen ginder ondervonden) de kamers zijn inderdaad aan vernieuwing toe. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was voldoen en gevarieerd.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie