Charme Hotel
De Villa(Dongen)
US$ 104*
US$ 86*
  • Gratis parkeren
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 85*
  • Inclusief ontbijt
US$ 129*
US$ 122*
  • Restaurant
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
3 november 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft basis alles. Netjes, prijs is eerlijk, kwaliteit is toch niet top. Vooral de afwerking van de kamer laat toch de wensen over. Je hebt de indruk dat er nog moet verder gewerkt worden. Wel zeer goede bedden, Ontbijt ook prima. Parkeergelegenheid in de parkeergarage Baseliek is zeer goed (6€ per dag).

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunt is dat het hotel in het centrum ligt. Goede bedden maar kamer en badkamer karig ingericht. Geen koffiehoekje, ijskastje,airco, oude televisie en de badkamer heeft achterstallig onderhoud. Personeel super vriendelijk maar in het restaurant is het idd. te lang wachten ( 55 minuten voordat ons voorgerecht werd geserveerd) eten was wel lekker. Het ontbijt redelijk compleet.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven hier 1 nacht met ons dochtertje van 1 jaar. Op onze vraag hadden ze een babybedje voorzien. De kamer was netjes en ruim genoeg. Zoals vermeld aan de balie zijn er momenteel verbouwingswerken bezig ( geen ginder ondervonden) de kamers zijn inderdaad aan vernieuwing toe. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was voldoen en gevarieerd.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
19 juni 2017 beoordeeld

Het hotel wordt gerenoveerd. Ontvangst is goed en klantvriendelijk al heb je wel het idee dat je in een bejaardenhuis bent. Rechts is het hotel gedeelte links het bejaardenhuis. Betaald parkeren in zo'n klein stadje lijkt mij een beetje achterhaald. Je kunt overigens net bet buiten de stad, op loopafstand vrij parkeren. Wij hadden een inmiddels gerenoveerde kamer. Kamer niet echt groot en geen minibar aanwezig. Ook geen koffie-/theefaciliteiten. Dit hotel heeft 4 sterren maar dat lijkt mij er 1 teveel. En, als je toch gaat renoveren, neem dan direct die oude TV mee.Vrije toegang tot een nette sauna.

Kamertip: vraag om een gerenoveerde kamer
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
30 mei 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit slecht. De hotelkamer erg saai, teleurgesteld. Hopelijk was dit een kamer die nog gerenoveerd moet worden. Niet duidelijk of de begane grond al gedaan was toen wij er waren.
Het ontbijt was prima. Voldoende keus. Locatie van het hotel is direct in het centrum.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner