Milkman_NL
Poortugaal, Nederland

Prima concept

Beoordeling van Gr8 Hotel Oosterhout
4,0 van 5 bollen6 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel op goed bereikbare lokatie. Wel saai op industrieterrein, ver van restaurants en centrum. Kamers zijn prima voor de prijs, best ruim, met mooi infotainment systeem ook voor de verlichting. Feit dat badkamer niet afgescheiden is vind ik toch altijd wel minder. Parkeren ruim en gratis voor de deur en er zijn ook veel superchargers voor de elektrische auto’s. Ontbijt is goed geregeld met Laplace, daar kan je gebruik maken van een buffetje, al zit het toch wat ongezellig in een ruimte koude Laplace.
In het hotel zaten zeer veel asielzoekers, denk 90%. Persoonlijk vind ik het niet erg en heb er geen last van gehad, schijnt veel op te leveren hè.
Wat ik flauw vond is dat ik voor 6 uur fietshuur (20:00-02:00 uur) 2 volle dagen zou moeten betalen. Reken gewoon 1 dag want <24 uur.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Vermijd de voorzijde vanwege de drukke parkeerplaats en Mac
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
        • Premiere Classe
        4.7 km van Gr8 Hotel Oosterhout
        Meer hotels in Oosterhout bekijken
        Beoordeeld op 12 mei 2023

Het online boekingssyteem heeft bij het boeken automatisch een alternatieve datum geboekt voor mijn verblijf, op donderdag ipv zaterdag.
        De bevestigingsmail kwam in mijn junkfolder terecht en checkte ik op vrijdag.
        Hotel heeft de kosten voor die overnachting gewoon in rekening gebracht en zelfs na een telefoongesprek waarin alles duidelijk gemaakt is, werd er geen duimbreed toegegeven.
        Alles draait om geld, klantenservice niet te vinden.

Datum van verblijf: mei 2023
        Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Tof hotel net buiten het centrum. Over de kamer en het personeel van het hotel niks dan lof. Zeer vriendelijk en een fijne drie sterren kamer.
        Het ontbijt daarentegen was geen 3 sterren waard. Het kan liggen aan het feit dat er samen met ons een bus oudjes was aangekomen (het type dat onder de poortjes van de betaaltoiletten door probeert re kruipen). Maar als je moet bijbetalen voor een saucijzenbroodjes of zelfs een warme chocomel... Het ontbijt was gewoon te beperkt en ongezellig.

Datum van verblijf: mei 2022
        Beoordeeld op 4 september 2021

Dit hotel kent een "doe het zelf" check-in. Werkt prima, duidelijke aanwijzingen op het scherm. ( maar mocht je er niet uitkomen, is er hulp aanwezig)
        En dan de kamer: heel "verfrissend", strak, modern, geen poespas. En ontbreekt niets.
        Prima matras, prima douche. Meer heb je niet nodig toch?
        Overigens geen restaurant, maar geen probleem: naast hotel 2 outlets, anders genoeg keuze voor bezorging

Datum van verblijf: augustus 2021
        Beoordeeld op 28 december 2020

Voor ons was het fijn dat het hotel op tweede kerstdag toch geopend bleef.
        En we hadden een uitstekend verblijf in een mooie, comfortabele, moderne kamer.
        Uitstekende bedden, prettige inloopdouche, een separaat toilet en een huge tv-scherm.
        Het ontbijt konden we afhalen bij de receptie en, door de maatregelen, op de kamer nuttigen. Het ontbijt was goed verzorgd: broodjes, ei, sinaasappelsap, yoghurt, fruit, diverse soorten zoet en hartig beleg en koffie op de kamer of in de lounge te verkrijgen.
        De receptiemedewerker(s) waren gastvrij en hartelijk.
        Kortom: blij dat we gereserveerd hadden en terecht konden.

Datum van verblijf: december 2020
        Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Gisteren hebben wij voor de derde of vierde keer een overnachting gehad bij één van de hotels van GR8 hotels, ditmaal kozen wij voor het hotel in Oosterhout. Met name keken wij uit naar het ontbijt van La Place. In de ochtend gingen wij naar het ontbijt van La Place en toen bleek het ontbijt uitgekleed en beperkt in keuze te zijn. Dat waren wij niet gewend. Maar goed, in het kader van COVID-19 vonden wij dit volledig logisch en toonden wij alle begrip. Eenmaal aangekomen bij de kassa van La Place vroeg ik of het mogelijk was nog een tweede keer iets te pakken. De medewerker van La Place vertelde dat dit niet mogelijk was. Ik vroeg vervolgens naar de reden. Deze bleek niet coronagerelateerd te zijn en van structurele aard. De luxe en goed verzorgde ontbijtjes van La Place i.c.m. een hotelovernachting bij een van de hotels van GR8 blijken dus verleden tijd. Erg jammer dat hiervoor is gekozen en voor ons een reden om niet meer te kiezen voor GR8 hotels.

Datum van verblijf: september 2020