“niveau wegrestaurant”

Duinrell
Geclassificeerd als nr. 17 van 71 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Internationaal
7 januari 2017 beoordeeld

Dit restaurant in het Duinrell-park doet meest denken aan een wegrestaurant langs de Franse autosnelwegen. Je hebt gegeten, maar echt lekker? hmm. Echt snel gaat het ook allemaal niet. Het was rustig (20 klanten, 5 personeelsleden); toch een half uur wachten op een pasta in dergelijk fast-food restaurant? Sommige groenten en vlees lagen ook te "wachten" onder zo'n warmtelamp. Niet ech warm dus. Personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. Toen ik mijn net opgehaalde bord in de magnetron wilde steken, kwam een medewerker het ophalen om het beter op te warmen, met excuses en aanbod voor een gratis balkje frites ter compensatie. Klasse! brengte de quotering op 3 punten ipv 2.

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin (dus twee meiden van 24) een combi dagje gehad park/tikibad... Het was voor mij altijd een jeugd droom een keer te gaan zwemmen in dit glijbanen paradijs maar helaas is dit er nooit eerder van gekomen. We hebben echt GENOTEN! Toen we aankwamen dachten we even dat het park zelf echt voor kinderen is maar dit is uiteindelijk reuze mee gevallen! Voor met Kids te gaan zeker leuk voor een leuk kampeer weekeind. Voor de leeftijd zoals ik, leuk om een combi dag te doen.. We zijn van 11.00-15.00 in het park geweest en van 15.30-20.00 in tikibad. Glijbanen zijn verrassend en toch wel heftig. ♥

Een TripAdvisor-lid
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk park, we zijn nu al een paar keer geweest voor een weekend. Je kunt hier veel kanten uit:naar het strand, naar den Haag/schevingen/ Amsterdam...etc. Het park zelf is leuk en het zwembad is helemaal super!!!

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na EUR 100 entree voor een gezin van vier verwacht je wel het nodige. Duinrell weet dit maar ten dele waar te maken. Attracties zijn leuk maar over het algemeen zichtbaar verouderd. Wel veel variatie. La Place kun je overslaan: vies, erg duur en onvriendelijk.

17 mei 2016 beoordeeld

Dit park heeft veel leuke attracties voor de jeugd tussen de 8 en 25 jaar , voor de ouders zijn er terrasjes om iets te eten of te drinken , helaas zoals bij de meeste pretparken moet er rekening gehouden worden met wachttijden bij de attracties

Reizigers die Duinrell bekeken, bekeken ook

Wassenaar, Zuid-Holland
Wassenaar, Zuid-Holland

In Duinrell geweest? Deel je ervaringen!