“Leuk dagje ”

Duinrell
Geclassificeerd als nr. 16 van 73 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Internationaal
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin (dus twee meiden van 24) een combi dagje gehad park/tikibad... Het was voor mij altijd een jeugd droom een keer te gaan zwemmen in dit glijbanen paradijs maar helaas is dit er nooit eerder van gekomen. We hebben echt GENOTEN! Toen we aankwamen dachten we even dat het park zelf echt voor kinderen is maar dit is uiteindelijk reuze mee gevallen! Voor met Kids te gaan zeker leuk voor een leuk kampeer weekeind. Voor de leeftijd zoals ik, leuk om een combi dag te doen.. We zijn van 11.00-15.00 in het park geweest en van 15.30-20.00 in tikibad. Glijbanen zijn verrassend en toch wel heftig. ♥

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk park, we zijn nu al een paar keer geweest voor een weekend. Je kunt hier veel kanten uit:naar het strand, naar den Haag/schevingen/ Amsterdam...etc. Het park zelf is leuk en het zwembad is helemaal super!!!

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na EUR 100 entree voor een gezin van vier verwacht je wel het nodige. Duinrell weet dit maar ten dele waar te maken. Attracties zijn leuk maar over het algemeen zichtbaar verouderd. Wel veel variatie. La Place kun je overslaan: vies, erg duur en onvriendelijk.

17 mei 2016 beoordeeld

Dit park heeft veel leuke attracties voor de jeugd tussen de 8 en 25 jaar , voor de ouders zijn er terrasjes om iets te eten of te drinken , helaas zoals bij de meeste pretparken moet er rekening gehouden worden met wachttijden bij de attracties

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje ouderwets pretpark, waar een intensieve opknapbeurt niet zou misstaan. Bovendien zijn bijna alle attracties ook erg oud. Een paar nieuwe, moderne attracties zouden het attractiepark ook een beter aanzien geven. Maar de kinderen vermaakten zich toch (met de attracties van de tijd van hun ouders).

Reizigers die Duinrell bekeken, bekeken ook

In Duinrell geweest? Deel je ervaringen!