“Topplek met uitstekende bediening”
Beoordeling van Beachclub De Golfslag

Beachclub De Golfslag
Geclassificeerd als nr. 54 van 73 Restaurants in Wassenaar
30 mei 2018 beoordeeld

Dit jaar de eerste keer bij De Golfslag. Prima espresso en heerlijke wijnen per glas. Veel jonge mensen in de bediening, maar die doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een drukke periode weer eindelijk naar het strand in Wassenaar. Er is veel veranderd op het strand. Mooie strandtenten maar wij zochten ons oude vertrouwde stekkie weer op. Bij de Golfslag ook dit jaar weer flink verbouwt in het restaurant. Heerlijk de kip piri piri gegeten en heel vriendelijk personeel. We komen snel weer terug.

26 maart 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag weer gegeten bij golfslag beach restaurant.
Het is alleen maar beter geworden.
Je kunt er lekker relaxt zitten, turen over de zee en geweldig eten. Een aanrader.
Oa een broodje warmvlees met picante pindasaus, erg goed.
Alleen jammer dat het af en toe een tijdje duurt voordat er bediening is, maar ja het is er druk , maar de moeite waard.

Omdat we niet de waardering kunnen invoeren, hier de score:
Service goed(kan beter/sneller), eten erg goed, prijs kwaliteit top.
Volgende keer komen we weer.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van vissalade en gewokte gamba salade, de bediening en natuurlijk: het weer. Het kan nog aan de Wassenaarse slag!

11 juli 2017 beoordeeld

Op het terras 's middags een heerlijke vissalade gegeten.
Smaakvolle menukaart, lekkere wijnen.
Bediening zeer vriendelijk

Reizigers die Beachclub De Golfslag bekeken, bekeken ook

Wassenaar, Zuid-Holland

In Beachclub De Golfslag geweest? Deel je ervaringen!