Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
PricelineUS$ 94
Beoordeeld op 5 april 2022

Voor het eerst sinds jaren in een Van der Valk Hotel overbacht! Een hele positieve ervaring! Mooie ruime kamer. Alles schoon en modern ingericht. Ondanks de verbouwing prima ontbijt in de tijdelijke licatie. Vriendelijk personeel! Enige minpuntje is dat de föhn het heel kort doet! Slaat automatisch steeds af. Aks de nieuwbouw klaar is zal het helemaal geweldig zijn. We komen zeker terug. Bus stopt vlakbij ook handig! Wij hadden ‘s morgens sneeuw!

Datum van verblijf: april 2022
Bedank Rinus en Jeanne... v
Beoordeeld op 7 maart 2022 via mobiele applicatie

Super fijn hotel! Leuke bediening en lekker eten. Echt een aanrader voor jong en oud. Ondanks dat er flink verbouwd wordt, is het allemaal erg goed geregeld. Er is een paviljoen opgebouwd waar het ontbijt genuttigd wordt. Daar is meer dan voldoende keuze! Echt een aanrader voor iedereen die een hotel in de buurt van Den Haag/Scheveningen zoekt.

Datum van verblijf: maart 2022
Reception Reception, Guest Services / Front Office van Van Der Valk Hotel Den Haag - Wassenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Beste meneer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit waarderen wij zeer.

Het is erg prettig om te zien dat u zo positief bent over ons hotel.

Wij kijken er zeer naar uit om u in de toekomst wederom te mogen ontvangen!

Ceylan
Van der Valk hotel Den Haag-Wassenaar

Beoordeeld op 14 februari 2022

Mooie nette kamer en badkamer met alle nodige voorzieningen. Vriendelijk personeel.
Noodrestaurant (gezien vaste restaurant in renovatie is) zeer aangenaam en lekkere eten.
Makkelijk bereikbaar en veel parkeergelegenheid

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 13 februari 2022 via mobiele applicatie

Een fijn hotel met nette ruime kamers en uitstekend ontbijtbuffet. Prima betaalbaar, fijne service en attent personeel. Ondanks de grote verbouwing waarin dit hotel zich momenteel bevindt heeft dat niet tot overlast geleid.
Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Goed verzorgd verblijf. Mooie kamer, goed sanitair, met grote inloopdouche. Goede boxspring. Vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid goed ontbijt. Makkelijke afstand naar Den Haag of Vlissingen. Wij gebruikten deze locatie om de musical Aladdin te bezoeken. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Reception Reception, Guest Services / Front Office van Van Der Valk Hotel Den Haag - Wassenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit waarderen wij zeer.
Het is erg prettig om te zien dat u zo positief bent over ons hotel, en een fijn verblijf heeft gehad. Goed om te lezen dat het ontbijt gesmaakt heeft. Hopelijk heeft u een goede voorstelling gehad.
Wij kijken er zeer naar uit om u in de toekomst wederom te mogen ontvangen!

Jasmijn
Van der Valk hotel Den Haag-Wassenaar