Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Weekje met gezin naartoe in een vd nieuwe lodge tenten. Accomodatie netjes, dat was dan ook gelijk het enige hoogtepunt. Park oogt verouderd, veel attracties moet extra voor betaald, zwembad is 2u per dag -maar ter plekke horen we dat dit ook nog aan vaste tijdslots is gebonden en dat je foto moet laten maken voor pasje, uiteraard betaald- en wifi is ook schandalig duur. Voor ons een eenmalig bezoek.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

We waren er met een kind van 2 en van 6. Weinig activiteiten of toestellen voor deze leeftijd in het pretpark zelf. Wel voldoende speeltuin gelegenheid.

Er waren veel wespen en brutale meeuwen. Heb nog nooit zoveel mensen zien rennen. Park is behoorlijk verouderd en er loopt weinig personeel rond. Friettent was helaas gesloten, souvenirswinkel was karig. Niet echt iets voor ons om nog eens terug te komen.

Dure parkeerplaats, € 10,-.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Super park voor ieder wat wils.
Kom hier al meer dan 40 jaar en het verveelt nog steeds niet.En er is een nieuw buitenbad ben benieuwd.
De bungalows zijn ook erg leuk en netjes.
En er is in de avond ook genoeg te doen

Beoordeeld op 29 juni 2019

Het park en de attracties zijn erg leuk. De sfeer valt tegen. Er zijn weinig regels (denk ik) en er wordt nergens op gehandhaafd. Hierdoor ontstaat er een nare sfeer. Mensen gooien rotzooi makkelijk neer, hordes mannen lopen zonder shirt rond, personeel zegt uberhaupt weinig tot niets, mensen halen van alles uit in de attracties (eten, drinken, half uit bakjes hangen, voordringen enz) zonder dat daar iets van gezegd wordt. Het wordt af en toe echt een losgeslagen bende.
Tikibad is leuk maar te druk, veeeeel te warm en vies. Het nieuwe buitenzwembad is leuk. Maar uit ons gezelschap hebben 2 mensen zich flink bezeerd door randjes onderwater in het kinder speel gedeelte.(markeer die randen, of had ze er helemaal niet gemaakt)
Duingalows comfort. Redelijk basic maar prima. Bewegwijzering op het bungalow park is heel onduidelijk. Kenteken vooraf doorgeven zoals per mail gevraagd heeft geen zin. Gewoon achterop net normale parkeerterrein parkeren en later je auto halen.
Plaza is echt droevig. La place is normaal prima maar hier word je echt chagrijnig van ze. Eten is trouwens wel lekker. Als je het eenmaal hebt. 45 min wachten op 3 pizza's. Biefstuk met friet, ze gingen de friet pas bakken toen ze biefstuk klaar was. En dan moet je nog in de rij bij de kassa. Bij de pizza's kun je afrekenen en dan met een buzzer op je pizza wachten, maar dat kan bij de grill dan weer niet. Ik had te doen met die jongens achter de grill, ze hadden echt geen idee hoe ze dit een beetje handig konden plannen.
Vervolgens gaven ze aan dat dit kwam omdat het zo druk was, blijkbaar is het dan wel oké dat er maar 1 kassa open is

Kort gezegd, leuke attracties, maar neem zelf een heel goed humeur mee anders ga je echt chagerijnig naar huis.

Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

Heel erg leuk zwembad, en vanaf Juli 2019 komt er ook nog een buitenspeelplaats bij met een paar kleine glijbanen.
Het park is gedateerd maar nog steeds erg leuk.
Pas wel op met de splash, want als je pech hebt in de overkapte boot ben je als nog tot op je onderbroek nat.
Verder een top dag gehad