“verse jus op mooi terras”
Beoordeling van Bagel Alley

Bagel Alley
Geclassificeerd als nr. 14 van 68 Restaurants in Wassenaar
2 weken geleden beoordeeld

Op een mooi terras op een klein pleintje in Wassenaar genoten van lekkere verse jus d' orange , bij de kassa bestellen en dan wordt het aan je tafel gebracht. Prima geregeld allemaal. Vriendelijk personeel. Het was een groot glas voor een vriendelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2021

5 augustus 2019 beoordeeld

Grote cappuccino was een café latte en veel te heet. Verkeerde taart gekregen en mijn 3 jarige dochter kreeg een blik appelsap zonder glas erbij. En voor dat allemaal 17€!
De bediening was aan het eind over mijn feedback ook niet blij.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Wij hebben er heerlijk ontbeten. Genoeg keuze en vriendelijk personeel. Omdat het zonnetje scheen hebben we ook nog buiten kunnen zitten

Datum van bezoek: juni 2019
13 april 2019 beoordeeld

Koffie is ok tot goed. Idem de taart die ik gegeten heb, Keuze uit een 5 of 6 tal taarten. Vers, zelfgemaakt. Bediening wat rommelig. Met lege handen terug naar de keuken terwijl tafel vol staat met reut van vorige gasten. Kan beter.

Datum van bezoek: april 2019
9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs wilde ik met mijn partner lekker gaan lunchen bij bagel Alley na een wandeling door de duinen. Hoewel de kaart er veelbelovend uitzag, maakte de benadering van het personeel dat we daar niks van wilden (w)eten. Er stonden 3 bedienden in de zaak, maar niemand zei ons gedag, ook niet nadat we zelf gedag zeiden. Onze aanwezigheid was overduidelijk te zien omdat het vrij rustig was en ook om onze luid en duidelijke goedemiddag kon men niet heen. Geen goeie binnenkomer, maar we hadden trek en wilden ook weer niet te moeilijk doen. Terwijl we een tafeltje zochten, werden we letterlijk opzij geduwd door 1 van de 3 bedienden die een andere klant van haar lunch voorzag. Niet alleen kon een simpele groet er niet vanaf, maar ook de vraag om even opzij te gaan niet. Toen ze opnieuw langs ons heen liep probeerde ik nogmaals gedag te zeggen, maar ik werd straal genegeerd. De 2 dames achter de balie keken achteloos toe en vonden dit blijkbaar een normale gang van zaken. Wij vonden van niet en daarom is deze zaak voor ons dan ook een afgesloten zaak! Jammer, want de kaart zag er veelbelovend uit, ook voor vegetariërs en zelfs veganisten.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bagel Alley bekeken, bekeken ook

In Bagel Alley geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.